آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

566.

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ب.ظ

یلدام داره کوتاه تر میشه
از وقتی کوتا(ه)  کردی موهاتو
دنیام بعد از رفتنت یخ کرد
وقتی ازم رد کردی دنیاتو

اینجا زمستونه همه فصلاش
چند ماهیه یخ کرده این خونه
گفتی که هستم تا تهِ دنیا
انگار ته دنیات زمستونه

یلدای غمگینی شده امسال
ای دخترِ سردِ زمستونی
رفتی تو از خونه، من از قلبت
چی شد که بی من زنده میمونی؟ 

این فصل سردی که تویِ راهه
همراش غمای تلخ پاییزه
این مردی که دنیاشو سوزوندی
یک ریز داره اشک میریزه

"پاییزِ سالِ بعد یا امسال
فرقی نداره بی صدایِ تو
شبهای این خونه پُر از یلداس
وقتی که خالی باشه جایِ تو"*

#کامل_غلامی
*ناشناس



این شعر قسمتی از رادیویلدا بود

یلداتون مبارک:)

۹۴/۰۹/۳۰
کامل غلامی

شب یلدا

کامل غلامی

نظرات  (۱۰)

در چشمانت من امشب شهرزادی میبینم با قصه ای چهارفصل تر از همیشه
که به جای سیب ، اناری میدهد :) با دانه هایِ پیداتر از خورشید
ساده تر از این نمیشود عاشقی کرد..
یلـدا به کام"))
پاسخ:
:)
۰۱ دی ۹۴ ، ۰۰:۰۰ بیست و دو
توو اینستاتون این شعرو خوندم!
پاسخ:
دست درد نکنه! :)
۰۱ دی ۹۴ ، ۰۰:۱۹ ف.ع ‏ ‏‏ ‏
گفتی که هستم تا ته دنیا، انگار ته دنیات زمستونه...  :((((
اشکمو درآوورد...... قشنگ بوود........
یلداتون مبارک :)  
پاسخ:
:)
خیلی ممنونم
مبارک :)
یخِ یخِ دنیام...
پاسخ:
میتونی گرمش کنی. مگه نه؟ :)
۰۱ دی ۹۴ ، ۰۳:۴۶ آقای بنفش
عالی نوشتی ، کاملِ عزیز :)
پاسخ:
لطف داری محسن :)
۰۱ دی ۹۴ ، ۱۰:۱۰ فانتالیزا هویجوریان
هومممم قشنگ بود
رادیو رو هم دیشب دانلود کردم الان یادم افتاد برم گوش بدم ^_^
پاسخ:
هووووم ممنون فانتا :)
حتما نظرتو بگو :)
:)
پاسخ:
:)
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۱ پری بانو
یلداتون روشن :)
مثل همیشه بهترین وبلاگ 
بهترین حس !!
پاسخ:
:)
ممنون از شما :)

سلام.. ممنون بسیار زیبا بود،

پدکستتون رو توی سایت مضراب شنیدم اما هیچ اطلاعاتی‌ از وبلاگ نداشت.. بهتره اونجا هم لینک وبلاگ رو قید کنید..

http://mezraab.com/index.php?a=track&id=357

پاسخ:
سلام، ممنون از توجهتون :)
راستش پدکست کارِ یک مجموعه ی 15 - 16 نفره بود و شخص واحدی توی کار نبود تا به اسم اون زده بشه
واسه همین هیچ آدرسی از خودمون نذاشتیم :)
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۶:۱۵ همآ هستمـ ! دیوآنهـ ای نآرنجی صفت !
کامل من عاشق شعراتم ، پره احساسه ..
پاسخ:
لطف داری نارنجی:)