آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

ضعیف‌ها جز گریه کاری ازشان بر نمی‌آید

شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۱ ق.ظ

گریه ام میگیرد


همان لحظه که روبهرویم نشسته بودی و روزنامه میخواندی گریهام گرفت. وقتی توی آشپزخانه بویِ پیازِ سرخ شده پرههای بینیات را آزار میداد، اشکهایم جوری دیدم را مختل کرده بود و تار میدیدم که نفهمیدم گل دوم استقلال را کی زده. توی بیمارستان که دستت را آن پرستارِ ناشی کبود کرده بود و دوتا دوتا سرم حوالهات میکرد، غصهات ذره ذره تنم را مچاله کرده بود. من ضعیفتر از آن بودم که رفتنت را ببینم و اشکهایت را لمس کنم و خداحافظیِ نالهگونهات را بشنوم و همچنان مثلِ سابق باشم. بدجور ضعیف بودم. که حالا توی هر موقعیتی اشکِ دمِ مشکم را به راه میاندازم و از هیکلم اصلا هم خجالت نمیکشم .استقلال که گل میزند به یادت میفتم. یادت که میافتم گریهام میگیرد. وقتی چندتا دختربچه توی خیابان یا پارک یا هرجایِ دیگری میبینم گریهام میگیرد. اسم «پاستا» که می‌آید گریهام میگیرد. دستبندم را که نگاه میکنم گریهام میگیرد. کتاب که میخوانم، گروههای دانشگاه را که باز میکنم، عکسهای جشن روز دانشجو را که نگاه میکنم، به چشم‌هایم که خیر می‌شوم. مطالب وبلاگم را که می‌بینم، گریهام میگیرد. به فکر انزلی رفتن که میافتم گریهام میگیرد. که بدجورِ حسرتش به دلم مانده. به حسرت که فکر میکنم گریهام میگیرد. به دلم که فکر میکنم گریهام میگیرد. من آدم ضعیفی بودم. ضعیف هستم. و ضعیفها هیچ کاری ازشان بر نمیآید، جز اینکه گریه کنند.



+ عکاس؟



۹۷/۰۵/۲۰
کامل غلامی

کامل غلامی

نظرات  (۴)

۲۰ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۱۹ فروشگاه لوازم خانگی

سلام
وبلاگی با محتوای جالبی دارید
ما هم یه سایت فروشگاهی داریم که شامل فروشرتکی و عمده انواع کولر گازی و اسپیلت مورد نیاز هموطنان و شرکتها در سراسر ایران با نازلترین قیمت و کیفیت تضمینی میباشد

ممنون میشیم بهمون سر بزنید و لینکمون رو تایید کنید.

اَی داد بی داد .ای داد بی دود.پسر از دس رفتی که
پاسخ:
:(
اینقدر گریه نکن چشات ضعیف میشه دیگه نمیتونی ببینیش... راستی هنوزم میبینیش؟ یا رفته؟
پاسخ:
وقتی قرار نیست ببینیمش، چشام ضعیف هم بشه خب بشه ...
سیگار روشن کن دلم اوار میخواهد
این بغض ها تنها صدای تار میخواهد