آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

574.

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۲۵ ب.ظ


روبه روی میز کامپیوتر نشسته ام. در حالیکه کامپیوتر خاموش است. جزوه ی فیزیولوژی را گذاشته ام در جای مخصوص کیبورد و شروع میکنم به خواندن :"هورمونها از نظر ساختار به دو نوع 1.پپتیدی و 2.استروئیدی تقسیم می شوند. تقسیم بندی دیگری از هومونها وجود دارد که آنها را به 4 دسته تقسیم می کند." چهار صفحه از جزوه را می خوانم و حس میکنم دارم بالا می آورم. نه اینکه جزوه بد باشد. نه ... اتفاقا جزوه را یکی از دخترهای خوش خطِ کلاس نوشته. خوب هم نوشته ولی خب ...  جزوه را کنار می گذارم. گوشی را بر میدارم و می روم توی پوشه ی Recording آخرین دکلمه ای را که انجام داده ام گوش میکنم. ترانه ای از میثم بهاران را دکلمه کرده ام که آهنگ زیر صدایش هم آهنگی از فریبرز لاچینی است. بعد از اینکه (نمیدانم چندبار) دکلمه را گوش می دهم، گوشی اخطار میدهد که گوش دادنِ طولانی مدت به آهنگ برای شما ضرر دارد. اعتنایی نمی کنم. می روم سراغ دکلمه های علیرضا آذر. "تومور2 / هم مرگ / دودریک" از بهترین دکلمه هاییست که تا کنون شنیده ام. تویِ حال و هوای خودم هستم که گوشی بدون اینکه اخطاری بدهد خاموش می شود. ظاهرا شارژش تمام شده بوده و من متوجه اخطارش نشدم. گوشی را میزنم توی شارژ. جزوه را دوباره میگذارم رو به رویم و فکر میکنم چرا باید هورمونها یکجا دو نوع باشند و یکجا چهار نوع !


۹۴/۱۰/۲۵
کامل غلامی

نظرات  (۱۳)

موقع خوندن زیست همش دلم میخواست زودتر وقت استراحتم برسه برم هر کاری غیر خوندن این مطالب بی مزه اش کنم.
امید دارم که هیچکس غیر علاقه هاش مجبور به انجام کاری نشه.
پاسخ:
"امید دارم که هیچکس غیر علاقه هاش مجبور به انجام کاری نشه."
خیلی خوبه این .. خیلی
به به فریبرز لاچینی :)
پاسخ:
:)
۲۵ دی ۹۴ ، ۲۳:۱۰ تاج بی بی
منم همیشه گوشیم، لپ تاپم و همه سیستم های صوتی و تصویری اطرافم با صدای صحنه، اثر انگشت، تومور 0 و 1 و 3 و هم مرگ و دامن ساتن و ... علی رضا آذر خاموش میشه...

پاسخ:
فوق العاده اس دکلمه هاش ...
  چه خوبه گوشی من ازین اخطارها نمیده!!
که چی !! گوش دادن زیاد آهنگ برای گوش شما ضرر دارد:|
مثه اون نوشته سرطان زا بودن و اون عکس ریه روی پاکت سیگار میمونه!!!
یکی نیست بهشون بگه خودتون خواهر مادر ندارید :دی
پاسخ:
خارمادرو خوب اومدی :))
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۲:۲۵ همآ هستمـ ! دیوآنهـ ای نآرنجی صفت !
خسته ای .. معلومه
پاسخ:
از کجا؟ :))
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۳:۵۷ نرجســـ ـــــَم
چونکه زورشون میچربه =))
پاسخ:
دلیل نمیشههه! :))
هوووف
پاسخ:
 ...
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۶:۱۱ همآ هستمـ ! دیوآنهـ ای نآرنجی صفت !
نیسی؟
پاسخ:
هوووم / نمیدونم!
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۱۶ میســ سیکــ
با اینکه هیچ نقطه ی مشترکی تو نوشته هات با خودم نمی بینم اما بازم وقتی میام پایِ کامپیوتر میام اینجا
بازم با اینکه حرفِ خاصی واسه زدن ندارم رو نظر کلیک می کنم و هرچی میرسه به کلمو تایپ می کنم و بعدِشم که ارسال :/
 
پاسخ:
:)
کاش آدرستم میذاشتی
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۴۸ میســ سیکــ
اگه چیزه جذابی واسه خوندن داشت حتما می ذاشتم :)
پاسخ:
:)
Hi to all, because I am actually eager of
reading this web site's post to be updated on a regular basis.

It includes nice material.
۲۱ آبان ۹۸ ، ۲۳:۰۲ plenty of fish dating site
Heya i am for the primary time here. I found this board and I in finding It really
useful & it helped me out a lot. I'm hoping to provide one thing back and aid others such as you aided me.
Great weblog right here! Also your website loads
up fast! What host are you the usage of?
Can I get your affiliate hyperlink on your host? I wish
my web site loaded up as fast as yours lol