آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

439.

شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۱ ب.ظ


هوا یکم گرم بود و استاد دنبال ریموتِ اسپلیت میگشت تا روشنش کنه. وقتی بهش گفتم از مهرماه دیگه کولرهارو روشن نمیکنن، نه تنها اخماش نرفت توو هم، بلکه با لبخند گفت: "خوبه، یه نظم خاصی داره دانشکده" از مثبت اندیشیش خیلی خوشم اومد. ولی موقعی که شنیدم یه متخصص بیهوشی، دانشجوهای هوشبرش رو "همکار" خطاب میکنه، با خودم گفتم که نه .. رو این استاد میشه حساب کرد .. سطح تفکراتش بالای خط ماکزیممه ..


۹۴/۰۷/۰۴
کامل غلامی

نظرات  (۱۴)

به به عجب استادی ! :)
پاسخ:
:)
بالای ماکزیمم ینی چی؟
استاد که میگم واسه همین چیزاس دیگه!
پاسخ:
ینی خیلی بالا :))
من استاد نیستم البته
۰۴ مهر ۹۴ ، ۲۰:۳۵ محمد StigMatiZed
کاش همه متخصص ها سطح درکشون از جایگاه انسانی همینطور بود
پاسخ:
ایشالله که اینطور باشه
تو هم از نظر علمی به درجات بالایی رسیدی، این رفتار رو فراموش نکن...
پاسخ:
اوهوم .. :)
واقعا مثبت اندیش. یعنی زاویه دید یه ادم میتونه انقدر باحال باشه؟؟؟
پاسخ:
بخاطر همینم شده درسشو از بقیه بیشتر میخونم
تا باشه ازین استادا ... :)))
۰۵ مهر ۹۴ ، ۱۸:۲۰ لو راز پام
بعضی استادا آدمو امیدوار میکنن به درس خوندن..
پاسخ:
دقیقا ..
چه ذوقی ام کرده :))))
پاسخ:
پ چی -__-

:))
۰۵ مهر ۹۴ ، ۲۱:۴۴ مـاهـے بـانـو
از این استاد ها ام آرزوست .. :دی !!
پاسخ:
به هر کس ندهند اش:))
سلام بچه ها ...با عرض پوزش ، میگم که زکیه آدرس وبلاگش چی بود؟
پاسخ:
سلام
الآن اینجا مینویسه :
http://www.4khane.blogsky.com/
راهش پر رهرو باد...
پاسخ:
ایشالله
به ما هم میگن مهندس برو مسئله رو حل کن:)))
اونم مایی که دانش آموزیم( آیکون زبون درازی)
پاسخ:
دمشون گرم پس ;)
ولی من این تاییده رو دوستش ندارم.
اینی که تا کنکور پزشکی قبول میشن همو دکتر صدا میزنن.
اینکه طرف هنوز هیچکار نکرده میشه مهندس
توی حوزه ی ما هم هست. طرف چهارتا خبر کپی میکنه از سایتا اسمش میشه خبرنگار
تایید گند می‌زنه توی کل باورهای آدم.



پاسخ:
از اون لحاظ حرفت درست
ولی منظورم اینه چقدر دل گنده بوده و خود بزرگ بینی نکرده :)
چه جااالب ... هجب !!!! همش سعی کردم اینطوری فک کنم ولی وسطش گند زدم :|
پاسخ:
:|

:)