آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

435.

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ق.ظ


به پیرمردهایی که اسمشون رو نمیدونست میگفت حاج آقا

یه بار

یکی از همین پیرمردا که از شنیدن کلمه حاج آقا ناراحت شده بود

برگشت و بهش گفت:

بیست و چند سالیه که اسم نویسی کردم واسه حج .. هنوز نوبتم نشده

وقتی که شنیدم بهم گفتی حاج آقا

اندازه ی بیستو چندسال انتظار، دلم گرفت ..


۹۴/۰۷/۰۲
کامل غلامی

نظرات  (۷)

خدا بهتر میدونه حکمت این ۲۰ و چند سالو
فعلا که عربستان حاجی کشی راه انداخته
پاسخ:
بازم گروه گروه میریم پول توی حلقومشون میریزیم!!
اگر عاشق کشی رسم ومرام خوبرویان است بکش ما را که دائم عید قربان است
پاسخ:
عید شما مبارک :)
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۱ الـ ه ـام .ع
چه جالب...
آخه بعضی از خانوما وقتی بهشون میگی حاج خانوم بشون برمیخوره. چون حس می کنن این اسم یعنی خیلی پیرن!
پاسخ:
اینم یه علت دیگه که دوس ندارن این کلمه رو :))
آدم نشدنی های زندگیشو که از زبان بقیه میشنوه.. بیشتر دلش میگیره.. 
پاسخ:
دقیقا ..
منم دوس ندارم!
خیلی کوچیکم ولی چندبار تو خیابون خیلی جدی مثلا گفتن ببخشید حاج خانوم میشه کنار برید!!!
البته یه بار انقد بدم اومد به یکیشون گفتم حاج خانوم عمت :دی
با عرض پوزش :)))
پاسخ:
خیلی هم جوابِ منطقی ای بود :))
منم دوس ندارم!
خیلی کوچیکم ولی چندبار تو خیابون خیلی جدی مثلا گفتن ببخشید حاج خانوم میشه کنار برید!!!
البته یه بار انقد بدم اومد به یکیشون گفتم حاج خانوم عمت :دی
با عرض پوزش :)))
۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۵ فروردین دخت
فکر کنم خدا خیلی به اوج آقای مسن لطف کرده!
والا
با این اوضاع که راه انداختن این عربا!