آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

251. کالج کتابخوانی !

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۰۰ ب.ظ
خب ! ما از طرف گم جشکه دعوت شدیم به صرف یک پست چالش از نوع کتابخوانی.(حالا اسمی که من انتخاب کردم بهتره!) راستش نمیدانم انتخاب کتابهایی که نویسنده شان خارجی است خوب است یا بد ولی چون این کار خیلی با کلاس است تصمیم گرفتم نویسنده وطنی نباشد! کتابی که در تصویر میبینید اثر کورت توخولسکی هست.کورت توخولسکی نویسنده ی خیلی خوبی است ! من کورت توخولسکی را خیلی دوست دارم. این بود انشای من ! +  بخونینش :)   بعضی ها هیچ وقت نمی فهمن ! [Download]   آقا 5 نفر خیلی زیاده ! ❶  گیلاس زرد ❷  آقای واندر ❸  مهدیه اگه قبلا دعوت شدین دعوت منو پس بدین! توضیح : کسایی که معرفی شدن باید یکی از کتابهایی که خوندن رو معرفی کنن تا ما هم باهاش آشنا شیم. بعد 5نفر رو انتخاب کنن تا این حرکتو ادامه بده
۹۳/۰۶/۱۱
کامل غلامی