آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

درخواست ویدئو چک داریم | هر 4 سال یکبار کمه!

سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۵ ق.ظ


ایران - پرتغال


نمیدونم اتفاق خوبیه یا نه. ولی در حال حاضر تنها دلخوشیِ مردم که براش جیغ میکشن و اشک میریزن و بالا و پایین میپرن و به امیدش زندهن همین فوتباله. کاش جامجهانی هر سال برگزار میشد تا مردمی مثلِ مردم ما زود به زود و حداقل برای چند شب گرونی و بدبختی و بدقولی مسؤولاشون رو فراموش میکردن و با گلو درد و چشایِ اشک ریزون از شوق سرشونو روی بالش میذاشتن



۹۷/۰۴/۰۵
کامل غلامی

فوتبالی

نظرات  (۶)

۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۱:۳۲ آسـوکـآ آآ
ای کاش میشد...
پاسخ:
هوم :دی
سلام 
ما از اول هم شانس برد نداشتیم اما همین که با رونالدو مساوی شدیم جای روزها شادمانی رو داره
پاسخ:
سلام. هوم
ولی بنظرم باید بیشتر بهشون اعتماد کنیم
۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۷:۳۸ آقاگل ‌‌
اینجاست که میگه فوتبال شبیه زندگی نیست. بلکه مهم‌تر از زندگیه. 
و خب چیه این فوتبال اصلاً؟

پاسخ:
واقعا واقعا
همه چیو فراموش میکنه آدم با دیدنش
کامنت آقاگل ^____^ 
فوتبال لعنتی‌ترین چیزیه که تا الان تو دنیا وجود داشته [لبخند چپلوک] 
فوتبال، فراتر از زندگی :))
پاسخ:
واقعا واقعا
واقعا واقعا کاش زود به زود بود 
دسته جمعی احساس خوب بودن و انگیزه مشترک خیلی باحاله
من کلا حس مشترک با مردم شهر و دوست دارم حتی وقتی برق میره 😉
نمیدونم چرا همیشه باید حسرت بخوریم فقط....ولی مطمئنم بالاخره یه روزی می‌رسیم 
کلا بعد فوتبال به خودم امید وار شدم :دی  
پاسخ:
برق ؟ :دی
چه ربطی داشت واقعا؟ :)))))


خخخخخخخخخخخ
:)))))))))))))))))))))))
منم رد دادم متاسفانه
منظورم این بود که وقتی برق میره با همه مردم شهر یه حس مشترک داریم ....منظورم حس مشترک بود
:))))))))))))) خیلی بامزه گفتی غش کردم ...                                               
پاسخ:
بخدا نفمهیده بودم :دی