آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

«حد»

پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۲۷ ب.ظ

 

 

همیشه از یه حدی که بگذره قضیه برعکس میشه. از یه حدی که مهربون بشی ممکنه دشمنات زیاد شن. از یه حدی که بیخیال شی همه چی روال‌تر میشه. اون «حد» مهمه. باید ازش گذشت. وقتی توی ماشین نشستی و سریع می‌ری انگاری همه چیزای اطرافت دارن به سرعت ازت عبوی می‌کنن؛ اما وقتی خیلی سریع‌تر می‌ری - ینی از حد می‌گذری - و سرعتت خیلی بیشتر میشه همه چیزای دیگه آروم میشن. سکون پیدا می‌کنن. انگار یه گوش نشسته باشی. همیشه همینطوره. می‌گیری چی می‌گم؟ حد مهمه. اون حد رو پیدا کن.

 

 

۹۹/۰۱/۱۴
کامل غلامی

نظرات  (۶)

مثال خوبی بود !

میگیریم چی میگی کامل:)

این مفهوما رو نمیشه درست و حسابی رسوند به کسی که نچشیده باشه. زبان محدوده...

خیلی وقت ها پیش وقتی بلاگر بودم (الانم هستم البته !) در بلاگفا خوانده بودمتون ، بعد ها در اینستا دنبال کرده بودمتون ! مدتی بود گمتون کرده بودم ! انگار نبودین ، دی اکتیو بودین یا .. امروز در استوری ریحانه پارسا دیدمتون و همچنان که لبخندی به پهنای صورت داشتم آمدم و فالویتان کردم ! اینجا آمدم که بگویم خوشحالم که دوباره میخونمتون ،خیلی خوب مینویسین 

#قلمتان_مانا 

پاسخ:
چقدر خوشحال شدم از این بابت. خیلی ممنونم ازتون🌱💙
۲۸ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۰۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

گاهی که حواسمون پرت میشه حد رو می‌گذرونیم. باید دنده عقب بگیریم! ولی همیشه راه برای دنده عقب گرفتن نیست!

دقیقا همین طوره خیلی خوب مثال زدید و توصیف کردید :)