آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

📚 تابوت‌های دست‌ساز - ترومن کاپوتی

چهارشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹ ب.ظ


ماجرا درباره قتل‌های زنجیره‌ای توسط مردی‌عه که تابوت‌هایی در ابعاد کوچک می‌سازه و اونارو به کسایی که می‌خواد به قتل برسونه می‌ده. یجورایی یه هدیه که دریافت‌کننده‌هاش چند روز بعد از گرفتنِ این هدیه کشته می‌شن! داستان‌های این کتاب واقعیه و یجورایی چیزی بین رمان - مستند محسوب میشه. نویسنده با نام ت.ک یکی از شخصیت‌های اصلیِ داستانه که به همراهِ یکی از رفقاش که کارآگاهه به دنبال کشف قاتلن. کتاب کم‌حجمی‌عه و در ابتدا جذاب به نظر می‌رسه ولی به نظرم اصلا خوب تموم نمیشه!


تابوت‌های دست‌ساز
ترومن کاپوتی
ترجمه بهرنگ رجبی
نشر چشمه
نمره: ۱۶ (از ۲۰)
تعداد صفحات: ۱۰۱
چاپ سوم | زمستان ۹۶ | ۹۰۰۰ تومان


بخشی از کتاب:

«پرسیدین چرا من صدای تلویزیون رو بسته‌م. تنها وقتی که صدا رو باز می‌ذارم برا شنیدن گزارش هواشناسیه. غیرِ این، فقط تماشا می‌کنم و تو ذهنم تصور می‌کنم چی دارن می‌گن. اگه واقعاً گوش کنم درجا خوابم می‌گیره. ولی اینکه تصور کنم بیدار نگهم می‌داره.»



نظرات  (۳)

یه کتاب ازین نویسنده خوندم خیلی خیلی دوسش دارم (: مرسی بابت پیشنهاد احتمالا کتاب خوبیه اینم
پاسخ:
اسمش یادت نیست چی بود؟ «به خونسردی» فک کنم بهترین اثرش باشه. البته هنوز نخوندم اینو
۲۹ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۲۶ محدثه بانو
سپاس/
پاسخ:
قربان شما
۲۹ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۴۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
فکر می‌کنم سربازی اگه فقط یه خوبی داشته باشه، اون هم اینه که بیشتر از قبل قدر زمان دونسته میشه!
پاسخ:
دقیقا همینه. و عمیقا درکش کردم اینو. صبورترم میشه آدم