آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

احوالِ گُه‌مرغی!

دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۳۶ ب.ظ

توی فیلم «رخ دیوانه»

اونجایی که مسعود می‌گه

«مارو یاد پادگان ننداز دیگه، احوالمون گُه‌مرغی شد!»

چقدر ساعد سهیلی رو قشنگ درک کردم.

مثل اینکه اینو از زبونِ خودم گفته باشه.

 

 

 

 + تنها چهار روز دیگر تا اعزام

شاید براتون مهم باشه که هفته بعد قراره روی کدوم برجک نگهبانی بدیم.

خواستیم بگیم راهی شدیم بابل

سپاه، آموزشگاه المهدی بابل | ۱ دی ۹۷

 

 

۹۷/۰۹/۲۶
کامل غلامی

نظرات  (۶)

امیدوارم مثه بقیه سربازایی که میشناسم، افسرده نشی فقط.. :/ 
و همچنین امیدوارم به سلامت بری و برگردی :)) 
پاسخ:
منم خیلی امیدوارم اینجوری نشه :دی
خیلی ممنونم ازت
رایمون جان دلم برای نوشته هات تنگ میشه برو سفر خوبی رو داشته باشه منتطر نوشته های سربازیت هستم . :) سرباز رایمون
پاسخ:
خیلی ممنونم ازت
خیلی ها ازم خواستین این مورد رو. سرباز صفر :دی
چشم ایشالا
همونایی که آنه گفت+ سخت نگیر هر چی سخت بگیری دیرتر میگذره.

اصلا به این فکر کن که وقتی برگشتی به اندازه‌ی ۲۰۰ سال خاطره برای تعریف کردن داری:))
موفق و سلامت باشی ان‌شاءالله
پاسخ:
نه اصلا سخت نمیگیرم. البته اگه سخت نگیرن :دی
از یه جهت دوست دارم کم خطر و کم اتفاق باشه که مشکلی پیش نیاد و خوب تموم شه
از یه طرفم موندم اگه عادی بگذره خاطره هام بی مزه میشن
نمیدونم الان کدوم رو برگزینم :دی
من هیجان رو انتخاب میکنم :دی
پاسخ:
ای نامرد :دی
:)))
۲۷ آذر ۹۷ ، ۰۱:۲۷ آسـوکـآ آآ
ایشاالله که خیره و میرید چند ماه میمونید و تا آخر عمر خاطره تعریف می کنید :دی
پاسخ:
امیدوارم :دی