آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

این خبر را برسانید به وبلاگی ها

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱ ب.ظ


خب

بعد از کلنجارهای بسیار

جُل و پلاسمونو از بلاگفا جم کردیم اومدیم بلاگ

انتخاب راحتی نبود خدایی. من همیشه گفتم. اینجا هم میگم. من نوشتن رو با بلاگا یاد گرفتم. همون موقعا که دبیرستانی بودم. همون موقعا که سرِ ظهر هنوز لباس فرم مدرسه رو در نیاورده، میپریدم و مینشستم پای سیستم و وبلاگارو میخوندم. بلاگفا بهم یاد داد چجوری بخونم و چجوری بنویسم. هیچوقت این لطفش رو فراموش نمیکنم. ولی باید کم کم اون اصلی که همیشه وجود داشته رعایت بشه. "نو که بیاد به بازار، کهنه میشه دل آزار" بخصوص وقتی که اون کهنهه توی دوران اوجش نباشه ...




+ اگه دوس داشتین به رفقاتون بگین که ما اومدیم اینور


۹۶/۰۷/۲۳
کامل غلامی

نظرات  (۵)

۲۳ مهر ۹۶ ، ۲۳:۲۰ هادی حسن زاده
چقدر وفادار...
این متن قابلیت کپی داشت برام ، چون منم دقیقا همین حس شما رو دارم
پاسخ:
هوم  :) 
۲۳ مهر ۹۶ ، ۲۳:۳۹ آندرومدا :)
ولکام :))))))))))) 
خودتونو درگیر کجا نوشتن نکنید. اصل نوشتنه که شیرینه. خود خودش.
پاسخ:
بله دقیقا :) 
خوش آمدید 

اصلا همه یه جورایی یه تکه از روح وبلاگیمون رو توی بلاگفا گذاشتیم و اومدیم اینجا.. رمز ماندگاری اینه که خودت رو با شرایط روز ارتقا بدی و پیشرفت کنی. نمیدونم چرا بلاگفا تلاش زیادی برای حفظ بلاگراش نکرد 
پاسخ:
اوهوم :)
بعضی وقتا دیگه نمیشه. هرچقدم تلاش کنی نمیشه
۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۳:۰۸ ف.ع ‏ ‏‏ ‏
خوش اومدین :) 
پاسخ:
ممنونم :) 
بلاگفااذیت میکنه منم وقتی پست اخرتون توبلاگفارودیدم ناراحت شدم...
البته من اینجاروداشتم امامطلب نمیذاشتم زیادبیشترتوبلاگفابودم امادیگه باخوندن پست شمامطالب رو واردکردم اینطرف...
پاسخ:
واقعا دیگه تا یه اندازه میشه تخمل کرد.
بلاگفا بد شد. نموند مث قدیم