آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

نامه به ریحانه‌­اى که هرگز عاشقم نشد «نامه ششم»

چهارشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۲ ب.ظ


نامه به ریحانه ای که هرگز عاشقم نشد - قسمت ششم

ریحانه سلام! دیروز که توى راه دانشکده با آن دانشجوىِ دانشکدهى هنر دیدمت یکجور تنم مورمور شد که فقط سیگار کشیدن توى کافهى مهدى اینا جوابگو بود. البته آنقدر مهدى سوال پیچم کرد که به کل نخِ جواب از دستم در رفت. جایت خالى بود. براى سیگار کشیدن نه. براى تولد دیدن. چند تا جوان شبیه خودمان که البته همدیگر را کمى دوست هم داشتند با هم آمدهبودند تا براى یکىشان تولد بگیرند. همینکه آهنگِ هپى برث دى توو یوو را خواندند حالت تهوعى عجیب روده و معدهام را درنوردید، ولى از آنجایى که سیگار، آنتىدوت اینجور تهوع و استفراغهاست با دوتا پک، معدهام را آرام کردم که آبروریزى نکند. مىدانم چقدر تولد گرفتن را دوست دارى. راستش را بخواهى وضعیت کشور خیلى خراب شده. همه چیز دارد مىکشد بالا و آنقدر گران شده که بیا و ببین. از طرفى شلوغکارىها، خیابانهاى شهر را به میدان جنگ تبدیل کرده. آنقدر راحت آدم مىکُشند که اصلا تعجب مىکنى. یکى مىگفت سر بردین از ختنه کردن راحتتر شده! ریحانه! نکند اینها روى ازدواجمان تاثیر بگذارند. نکند ریال دوباره بىتربیت شود و ارزشش را بکشد پایین. نکند اقامت برای مجارستان را مشزوط کنند. به اینها که فکر مىکنم دلم مىخواهد تمام دولت را به فحش بکشم و برجام را بگیرم زیر لگدم و تا ناف جرواجرش کنم. ولى خب مىدانى که مىترسم. من همیشه آدم ترسویى بودهام ریحانه! از وقتى که ترسِ از دست دادنت توى تنم رخنه کرد ترسوتر هم شدهام. به پدرت که خیلى خوب ترس هایم را مىشناسد سلام برسان.
دوستدارت. نویسنده


از مجموعه: «نامه به ریحانه‌­اى که هرگز عاشقم نشد» | نامه ششم
طراح: علیرضا مواساتی

 

نظرات  (۳)

۰۴ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۰۸ چنگیز سیبیل
عجیب به بابای دختره گیر دادیا 
دخترا خوششون نمیادا ...گفته باشم 
+این پستات جزو بهترین پستاته طوری که ادم میتونه اینجوری به دیگران معرفیت کنه
بابا رایمون و میگم رایمون...ریحانه ... نامه ... بابای ریحانه
:)
پاسخ:
والا همه چیزمون بسته ست به باباش آخه :دی
خیلی ممنونم ازت. لطف داری
چرا اون پایین نوشتی نامه پنجم اما تو عنوان نامه ششمه؟ 
پاسخ:
اشتباه تایپی :دی
یعنی عاشق این نامه‌ها شدم:))
 تو عنوان می‌خونیم"نامه به ریحانه ای که هرگز عاشقم نشد" تو متن میخونیم"نکند اینها روی ازدواجمان تاثیر بگذارند؟" :))

پاسخ:
مخلصیم.
آخه اون نشد. ولی من که عاشقش شدم. 50درصدش اوکی شده :دی