آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

چیزی که نسبی نیست تنهایی‌ست

جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۲۴ ب.ظ

می‌دونی؟ قوی بودن تنهایی میاره. اینو تازه فهمیدیم. ینی همین که بخوای تلاش کنی تا قوی شی، باید عادت کنی به تنهایی. گاهی وقتا پیر شدن و نازک شدن موهای سر و چروک شدن دستا و پیشونی واسه سن و سال نیست. واسه اون روزاییه که سعی کردی قوی شی. تنهایی قوی شی.

۹۸/۰۹/۰۸
کامل غلامی

نظرات  (۷)

۰۸ آذر ۹۸ ، ۲۱:۴۱ خانم انار

(اینقدر که وبلاگ‌های خوندنی کم‌ ستاره هاشون روشن میشه حس می کنم شدم مثل یه مگس مزاحم که هی می خونه. ) 

+ می خوام این جمله ها رو بکوبم تو صورت یکی که گفت موهات سفید شده بهت نمیاد سوسول

پاسخ:
واسه ما افتخاره ولی
+ محکم بکوبون

تنهایی قوی شی.. 

.

میدونی چیه؟ عنوانتو قبول ندارم. آدمی که از اول تنها بوده خیلی سختش نیست چون تنها نبودن رو تجربه نکرده و همیشه تنها بوده اما یکی که تنها نبوده و همش کلی آدم دور و برش بودن یهو تنها بشه خیلی سخته براش 

پاسخ:
ولی به نظرم آدمی که از بچگی تنها بوده زمان بیشتری رو سختی کشیده
شاید عادت مرده باشه ولی سختی کشیده

پرسید دوسم نداری؟ 

دوبار پرسبد 

گفتم اینم سوال بود پرسیدی؟ !

حرف و عوض کردم .

یبار قبلا تر ها پرسیده بود ؛دوسم داری؟ 

اونموقع هم جوابشو ندادم .

_______________________

اگه جای من بودی چی جوابشو میدادی ؟ 

پاسخ:
جوابشو میدادم. صاف. ساده
۰۹ آذر ۹۸ ، ۱۵:۴۳ زهرا طلائی

هزار بار تجربه کردم، هزار بار حس کردم اما دلم نمی‌خواست باور کنم، تا امروز

همیشه که نمیشه ازش فرار کرد

پاسخ:
بهتره زودتر باورش کنیم
یکی از رفتارها یا نشونه هایی که بعنوان یه مذکر میتونی برای عاشق بودن بگی ،چی میتونه باشه ؟ اینکه یه مرد عاشق چه فرقی با یه هوسباز داره ؟مهمترینشو بگو
یکی از رفتارها یا نشونه هایی که بعنوان یه مذکر میتونی برای عاشق بودن بگی ،چی میتونه باشه ؟ اینکه یه مرد عاشق چه فرقی با یه هوسباز داره ؟مهمترینشو بگو
یکی از رفتارها یا نشونه هایی که بعنوان یه مذکر میتونی برای عاشق بودن بگی ،چی میتونه باشه ؟ اینکه یه مرد عاشق چه فرقی با یه هوسباز داره ؟مهمترینشو بگو
پاسخ:
بهتر نیست برین سراغ یه روانشناس؟ اونم با یه اکانتِ موجه!