آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

فایلِ جی‌پی‌جی با طعمِ کاپیتانِ فقید!

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۲۰ ب.ظ

گالریِ موبایل چیزِ خیلی مزخرفی‌ست. بعضی وقت‌ها (به خصوص حالا که نت نداریم و توی پادگان سر می‌کنیم) آنقدر حوصله‌مان سر می‌رود که مجبور می‌شویم خاطراتمان را از طریقش مرور کنیم. و امان از خاطرات. امان از روزهای خوبی که رفتند و نماندند و فقط یک فایل جی‌پی‌جی برایمان گذاشتند با کمتر از ۱۰۰مگابایت حجم! اما همین فایل ریز دمار از روزگار آدم درمی‌آورد. جوری که مطمئن می‌شوی هرچه بشود «من یادِ تو می‌افتم»

+ یادگاری از کاپیتانِ تیم.

‌‌

۹۸/۰۹/۰۴
کامل غلامی

نظرات  (۴)

۰۴ آذر ۹۸ ، ۱۵:۴۷ خانم انار

گالری جای مزخرفیه ولی تجربه ی من میگه لیست صداهای ضبط شده بدتره، اینقدر بد که الان چهار ماه و شونزده روز و سیزده ساعته سمتش نرفتم. این پست و دیدم و قطعا وقتی خلوتی پیدا کنم می رم سمتش

پاسخ:
امان از صداها. امان
البته امیدوارم نری سمتش. خودزنیه :(

ولی داشتنش بهتر از نداشتنشه که بدونی دیگه فایل جی‌پی‌جی‌ای اصلا وجود نداره که بخوای سعی کنی سمتش نری.

پاسخ:
ولی داشتنی که فقط اشک و حسرته هم خوب نیست. هست؟
۰۵ آذر ۹۸ ، ۰۰:۴۷ کوالای پیر

یکی دیگه از معضلات بی نتی همین وقت اضافه برای مرور خاطراته

 

من مرور خاطراتی که دیگه با آدماش اشتراکی ندارم رو دوست ندارم و ازشون به شدت فراری ام برای همین هرچیز مربوط بهشون رو در پستوی ذهن و کمد و لپتاپم قایم میکنم

پاسخ:
آره. خیلی وقت‌ها خودمون رو مشغول می‌کردیم تا از خاطرات فرار کنیم.
ولی این یکی خوبه خاطراتش. یه شیرینی‌ای پسِ تلخی‌ش هست. مثِ شکلاتای تلخِ ۹۰٪
۰۵ آذر ۹۸ ، ۰۲:۱۳ ظَـــحرآ :)

منم به همین وضعیت دچارم -_-

با این تفاوت که خوابگام 

پاسخ:
خدا کمک کنه