آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

آش‌رشته ترسناک نیست؟

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۵ ق.ظ

میترسم. از قوی بودن می‌ترسم. از اینکه بدونم تهِ این ماجرا چیه می‌ترسم. می‌گن «حرفای خوب بزن یارو. الکی خودتو درگیر تیرگی و سیاهی نکن.» ولی نمی‌گنجه‌. این حرفا توو زبونم نمی‌گنجه. من خیلی وقته از یادم رفته چجوری باید حرفِ خوب زد. هرچند از حرفِ خوب زدن هم می‌ترسم. می‌ترسم فکر کنن حالم خوبه و کمک‌م نکنن. من به کمکشون نیاز دارم آخه. به کمکِ همه‌شون. من یه وابسته‌ی کارنابلدِ الکی خوش بودم که نمی‌تونستم بگم بهشون نیاز دارم. اونام هیچوقت نبودن. اونا یه همیشه حاضرِ توی عکسان. و همیشه غایبِ تویِ دردا. می‌تونستن باشن و نبودن. تنها چیزی که برامون موند پاکتِ سیگارِ رفیق‌مون بود. که خالی هم بود. می‌دونستیم سیگار ارزون‌ترین مسکنیه که می‌تونه کمک‌مون کنه.  بهترین مُسکن واسه ادمایِ طبقه پایین. واسه ندارها. ندارهای غم‌دار. دلم ریش شده. شده مثلِ رشته‌های توی آش‌رشته. راستی! نمی‌دونم گفته بودم یا نه. من آش رشته رو خیلی دوست دارم. و این؛ تنها چیزِ دوست‌داشتنی‌ایه که ازش نمی‌ترسم.


۹۸/۰۹/۰۲
کامل غلامی

نظرات  (۱۰)

قوی بودن همیشه ترسناکه!  چون از اونی که هستی هم تنها تر میشی...

پاسخ:
و بدیش اینه که بقیه فکر میکنن داری از این تنهایی لذت میبری!

به من میگن «خیالمون از بابت تو راحته چون همیشه قوی بودی» ولی من تو همون لحظه دارم نابود میشم و حاضرم به هرچیزی چنگ بزنم که سقوط نکنم. یه وقتایی فکر میکنم آدمای دیگه خودشونو گول میزنن تا درگیر مشکلات بقیه نشن. 

پاسخ:
جمله ی آخر رو چقدر دوست داشتم. آدما زیربغلت هندونه میذارن تا بهت بگن قوی ای، تا زور نزنن و بهت کمک نکنن. ما هم تنها کاری که میتونیم بکنیم اینه که بهشون ثابت کنیم قوی ایم.
۰۲ آذر ۹۸ ، ۱۲:۲۲ פـریـر بانو

هرچقدر قوی‌تر باشیم تنهاییمون هم بزرگ‌تر می‌شه

انگار آدم‌ها خاطرشون جمع می‌شه که ما از پس همه‌چی برمیایم و دیگه اونقدری که باید باشن، نیستن...

پاسخ:
پس به نظرم منطقیه که زیادی قوی نشیم. یا قبلش یاد بگیریم چجوری تنها بمونیم و بعد قوی بشیم

نیازی نیست حرف خوب بزنید، فقط حرف بد نزنید!

قوی بودن لازمه! تنهایی قوی بودن لازم تر! طبیعت ضعیف ها رو از بین میبره. این قانون طبیعته.. 

پاسخ:
حرف بد نزدن هم سخته گاهی وقت‌ها‌! :))
چرا این قانون واسه همه اجرا نمیشه؟ آدم‌های ضعیفی که برنده شدن و جامون رو گرفتن
۰۲ آذر ۹۸ ، ۱۴:۱۲ خانم انار

شایدم واسه همینه که آدم دوست داره از تو عکساشم خط بخورن

پاسخ:
هوم ..
۰۲ آذر ۹۸ ، ۱۴:۲۶ کوالای پیر

قوی بودن رابطه آدمارو یک طرفه میکنه

انگار تو فقط هستی تا باشی پناهشون و هیچ کدوم نمیفهمن خودتم نیاز داری به یه پناه

پاسخ:
و هیچکدوم نمی‌فهمن!

دقیقا میخواستم حرف حریر رو بزنم که دیدم گفته. واقعا هرچی قوی‌تر باشی تنهاتری.. 

حتما به گمان شما ضعیف بودن وگرنه دست آخر طبیعت میذارتشون لایه های پایین زندگی.. مثل خیلیا، خیلی هامون..‌

پاسخ:
هوم. شاید. پُرم از تزلزل این روزها
۰۲ آذر ۹۸ ، ۲۲:۲۱ Fatemeh Yousofpour

من حتی از ترسیدن هم میترسم...!

۰۳ آذر ۹۸ ، ۱۲:۴۹ بانوچـه ⠀

قوی بودن سخت به دست میاد آخه از بین رفتنش کار یه ثانیه‌ست

پاسخ:
ولی خوبیش اینه وقتی به دست میاریش هیچوقت از دستت نمیره. میشه جزیی لز وجودت. این خوبه. خیلی خوبه