آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

بریم که داشته باشیم این دوتا جشنواره‌ رو

شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۱۲ ب.ظ

یه رفیق دارم که همیشه فراخوانهای جشنوارههای شعر رو برام میفرسته و ترغیبم میکنه که توشون شرکت کنم. چند وقت پیش یه استوری برام فرستاد توی اینستاگرام که فراخوانِ جشنواره شعر نیاوران بود. یه مدت بعدم یه جشنواره با موضوع انقلاب. جشنواره نیاوران توی دو بخش «ویژه» و «آزاد» برگزار می‌شه و موضوعاتی که توی بخش ویژه مورد نظر هستن «صلح و محیطزیست»عه. از دیروز صبح شروع کردم به ترانه نوشتن توی این سه موضوع و نمیدونم برسم هر سه تا رو درست و آبرومندانه تموم کنم یا نه. بهترین وضعیت رو ترانهای داره که با موضوعِ محیطزیست عه. و بدترین وضعیت رو ترانهی انقلابی! تا آخر خرداد هم مهلتِ ارسال آثار توی هر دوتا جشنوارهست و امیدوارم برسم به هر سه ترانه و جایزه هاشونو درو کنم.

دعام کنین. خب؟




۹۷/۰۳/۲۶
کامل غلامی

جشنواره

نظرات  (۱۲)

حتما میرسین و مطمئنا عالی میشه ^__^ 
حتما دعا میکنیم :))
پاسخ:
جازه ش 2.5 میلیونه! ینی اگه ببرم همه تون شام دعوتین :دی
علاوه بر دعا نذر هم میکنم براتون D;
پاسخ:
عه؟ ببرم چی نذر میکنی؟ :))
۲۶ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۵۳ آسـوکـآ آآ
موفق باشی همشهری
پاسخ:
مرسی مرسی :)
همونی که صباغ نو تبلیغ میکرد؟؟؟ 
آخی. قطعا شایستگیش رو داری.. اصن تو نبری کی میخواد ببره واقعا؟؟؟ 
فقط بد یه این جور مسابقه ها اینه که باید سلیقه داورها رو موقع شعر گفتن هی درنظر بگیری
شعر فرمانده که تو پست های قبله عالیه نشون میده قدرت اینو داری از یه موضوع خشک و تکراری یه معنای جذاب و در عین حال اصولی و حرفه ای در بیاری... ولی انقلابی رو انتقادی ننویس چون اینا فقط پاچه خواری دوست دارن متاسفانه..... نقطه قوت شعرهات به نطرم بیت اخرشونه....
 قطعا جز بهترین هایی بی تعارف💪💪💪
پاسخ:
آره آره. همون
ما مخلصیم :)
اتفاقا توی فکرمه برم پاچه خواری ایندفعه ولی نمیدونم چرا توانایی ش رو ندارم -___-
سلامت باشی. ممنونم ازت
۲۶ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۰۹ פـریـر بانو
دم این رفیق گرم. دم شما هم گرم. ایشالا می‌رسی و مثل همیشه می‌افتی در آغوش‌ موفقیت! D: 
با توجه به جواب کامنت آنه، اگه برای من استیک و کباب‌کوبیده با مخلفات کنار می‌ذاری من در جواب سوال ته پست بگم «خب» و دعا کنم. :)))
پاسخ:
مرسی مرسی :)
مخلفات اگه زیتون پرورده باشه خودمم میام باهات میخورم ها. گفته باشم
۲۶ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۳۵ جولیک ‌‌‌‌‌
ترانه انقلابیتون هرچقدرم بد شده باشه از «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو» بدتر نمیشه. ابونصر مشکان هم یه سری کلمات به کار رفته توش رو نمی فهمید:|
پاسخ:
اتفاقا میخوام از این کلمات هم استفاده کنم بزنم در دهان آمریکای جنایتکار
ایشالا ببری.
حالا شام چی میدی؟
پاسخ:
مرسی :دی
میگوسوخاری خوبه؟
مفت باشه کوفت باشه.
:)
پاسخ:
تکبیرررر
اگر در این مسابقات هدتریک کنی و سه جایزه روببری خودم از رودبار برات زیتون پرورده میفرستم ..
به پرورده فک کن پاچه خواری گل میکنه..:)
پاسخ:
اوه اوه ^^ چقدر خوببب
تموم تلاشمو میکنم :دی
نذر میکنم اگه بردین دعوتتون رو قبول کنم D: 
پاسخ:
چه نذر هوشمندانه ای :دی
۲۶ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۵۲ פـریـر بانو
من سر زیتون‌پرورده دست‌هام بوی خون می‌ده. خوددانی! :))
پاسخ:
یاابالفضل:| پشیمون شدم اصلن
۲۷ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۰۲ פـریـر بانو
:)))
پاسخ:
:دی