آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

572.

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ق.ظ

اصلا ولش کن شعر را
سیگار داری ؟!


۹۴/۱۰/۲۳
کامل غلامی

محسن انشایی

نظرات  (۱۱)

۲۳ دی ۹۴ ، ۱۱:۴۱ پری بانو
ما سوخته های خاکسترِ بهمنیم !!
میکشی؟ 

پاسخ:
سوخته نمیکشم!
عه عه سیگار?! >:(

سیگار بده نکشید :|

پاسخ:
نه بابا
من نمیکشم
بچه ها میخوان :))
اره دارم....
فندکم هست یا خودتون دارین؟
پاسخ:
فندک که نه
با آتیش سیگار قبلی روشن میکنم :))
خاموش گریه می کنی بر سینه ی دیوار
با بغض روشن می کنی سیگار با ســیـــگـــار ....
پاسخ:
:)
۲۵ دی ۹۴ ، ۱۵:۵۶ هـانیـــツ
اصلا ولش کن هرچه گفتم را... ولش کن!!!
هعـــی!!!!
هق هق از درد و الکن از گفتن، انتهای کلام را خوردن!!!
._.
پاسخ:
:)
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۳:۰۰ الف_لام _ناز :)
پیشنهاد من : سیگار مهربانی :|

خوابگاهی هم نیستید ! ولی برین بردارید :/
پاسخ:
:))
به غیرخوابگاهی هام میدن اتفاقا
سلام! من برخی از سایت های شما را مطالعه کرده ام
اکنون زمان و در نهایت شجاعت رفتن به جلو و به شما فریاد از آستین تگزاس!
فقط میخواستم یاد آوری کنم شغل خوب و بزرگت را حفظ کنی!
این واقعا یک بخش عالی و مفید از اطلاعات است. من راضی هستم که شما به سادگی این اطلاعات مفید را به اشتراک گذاشتهاید
اطلاعات با ما لطفا ما را به روز نگه دارید مثل این.
با تشکر برای به اشتراک گذاری
۰۸ آبان ۹۶ ، ۰۵:۲۴ psychic phone reading
سلام من می دانم این موضوع خالی است اما من تعجب کردم
اگر شما از هر ویدجت می دانستید می توانستم به وبلاگ من اضافه کنم که به طور خودکار جدیدترین به روز رسانی توییتر شما را می نوازد.

من برای مدت زمان زیادی به دنبال یک پلاگین بوده ام و امیدوار بودم که بتوانم
برخی از تجربه با چیزی شبیه به این.
لطفا به من اطلاع دهید اگر به هر چیزی برسید. من واقعا از وبلاگ شما خوشم می آید و منتظر به روز رسانی های جدید خواهم بود.
۰۸ آبان ۹۶ ، ۰۵:۵۱ cheap telephone psychics
سلام! آیا از توییتر استفاده می کنید؟ من می خواهم از شما پیروی کنم
این درست است. بدون شک من از وبلاگ شما لذت می برم و منتظر به روز رسانی های جدید هستم.
۰۸ آبان ۹۶ ، ۰۵:۵۵ std clinics near me
شریک من و من از یک صفحه دیگر در اینجا گله کردم و فکر کردم که ممکن است چیزهایی را نیز بررسی کنم.
من چیزی را که می بینم دوست دارم بنابراین من فقط به دنبال شما هستم. منتظر بودن
به طور مرتب به صفحه وب خود نگاه کنید