آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

ولی من هرگز

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۱۲ ب.ظ

 

همیشه باید یک دلیل محکم داشته باشم تا از کسی ببُرم و یا از او متنفر شوم. به همین راحتی‌ها کسی را از قلبم دور نمی‌اندازم. و شاید این؛ خیلی هم خوب نباشد. شاید بهتر بود مثل خیلی‌ها دکمه‌ی «کات»ِ بعضی روابط را می‌زدم و خودم را زیاد درگیرش نمی‌کردم. ولی بعضی چیزها خیلی راحت تمام نمی‌شوند. یعنی دوست نداری که تمامشان کنی. پشت بعضی ارتباط‌ها یک‌چیزهایی هست که نه آشکار می‌شوند و نه می‌توانی نشانشان بدهی و نه حتی می‌توانی با خودت تکرارشان کنی. بیشترینش اشک‌ها و لبخندهاست. جزیٔیاتِ کمرنگ که با نخی باریک به هم وصل شده‌اند. نمی‌شود نادیده گرفتشان و دور انداختشان. «ایلهان برک» می‌گفت «ولی من هرگز کسی که به خاطرم گریه کرده بود را، ترک نمی‌کردم‌.»

 

۹۹/۰۷/۲۸
کامل غلامی

کامل غلامی

نظرات  (۵)

۲۸ مهر ۹۹ ، ۲۱:۴۳ apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌

من هم هرگز.

۲۹ مهر ۹۹ ، ۱۲:۴۴ هیـ ‌‌‌ـچ

گاهی اون نخ باریکه یه طوری محکمه که خودتم بخوای نمی‌تونی جداش کنی...

إی خدااااا

چه دیالوگی

جه قشنگه...

۱۲ آذر ۹۹ ، ۱۲:۳۶ مهدی موسوی

پشت سیاهی‌های دنیامان، سیاهی بود...