آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

در غم‌هایت نفس می‌کشم

سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۵۱ ب.ظ

غمگینم. نه از این غمگین الکی‌ها. در غم‌هایت نفس می‌کشم. زندگی می‌کنم. فکر می‌کنم. خیلی فکر می‌کنم. درست شبیهِ خیلی‌ها که به بدهکاری و اخراج از کارشان فکر می‌کنند. شبیه خیلی‌ها که به سیل و زلزله فکر می‌کنند. شبیه خیلی‌ها که به مزه‌ی اولین بستنیِ زمستانی فکر می‌کنند. شبیه خیلی‌ها به تو فکر می‌کنم. هربار که دارم شام می‌خورم به یاد تو می‌افتم. درست است که سه‌بار بیشتر با تو شام نخورده‌ام. هربار که دارم صبحانه می‌خورم فکر می‌کنم به آن روز که با تو صبحانه خورده بودم. هرچند یکبار بیشتر باهات صبحانه نخوردم. وقتی دارم می‌خوابم به تو فکر می‌کنم. هرچند تا حالا با تو نخوابیده‌ام!
شبیهِ قاضی‌ای که به پرونده‌ی پیچیده‌اش فکر می‌کند، به تو فکر می‌کنم. شبیهِ فوتبالیستی که به پنالتیِ خراب شده‌اش توی بازی فینال فکر می‌کند، به تو فکر می‌کنم. به تو فکر می‌کنم و عمیقا غمگینم. نمی‌دانم این غمگینی قرار است چه باری از روی دوشم بردارد. نمی‌دانم اصلا قرار هست غمگین ها باری از دوششان برداشته شود یا نه. آخر غمگین ها از آسمان ها نیز قوی‌ترند.

۹۷/۰۹/۲۰
کامل غلامی

کامل غلامی

نظرات  (۴)

۲۰ آذر ۹۷ ، ۲۲:۵۰ Bکمـپلــ ـکس ؛)
آخر غمگین ها از آسمان ها نیز قوی ترند ...
دقیقاً.
پاسخ:
ولی غم گینند.
۲۰ آذر ۹۷ ، ۲۳:۳۹ آسـوکـآ آآ
به هر سبکی که بلدید دارید عشق نویسی می کنیدا :دی
قراره دوماد بشید؟ دعوتیم؟ :دی
پاسخ:
میشه دعام کنی؟
۲۱ آذر ۹۷ ، ۱۴:۵۰ مردی بنام شقایق ...
سلام

این چرا اینجوری سیگار میکشه ؟
پاسخ:
سلام. گمونم باید از خودش بپرسم
خوشگل ترین هدر با اختلاف خیلی زیاد خیلی خیلی زیااد به شما متعلق داره((:
-امیدوارم جاده عشق بازشه برات.
پاسخ:
خیلی ممنونم ازت :دی