آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی


نامه به ریحانه ای که هرگز عاشقم نشد - قسمت چهارم


ریحانه سلام! دیروز شنیدم که داعش مىخواهد یک عملیات جدید در سوریه انجام بدهد. داشتم فکر مىکردم که به نظرِ تو بهتر نیست به جاى مجارستان بروم سوریه و با داعش بجنگم؟ مىدانم! مىدانم که الان مىخواهى داستانِ سوتىهایم در دوران سربازى را رو کنى و قاهقاه بخندى و تهش هم نتیجه بگیرى که من مرد این کارها نیستم ولى بدان که من دیگر آن آدم سابق نخواهم شد. کسى که تو را دوست داشت و دستوپاچلفتى بود و موقع حرف زدن از گوشه لبش آب شره مىکرد و به تتهپته مىافتاد؛ مُرد ریحانه! حالا من کسى هستم که چند جلسه سخنرانى با موضوعِ داروهاى نوین در صنعت را مدیریت کرده و آدم حسابى شده است. کسی که سری توی سرها درآورده ولی هنوز هم تو را دوست دارد. اگر باور نمىکنى پست یکى مانده به آخر وبلاگم را بخوان. جنگ هیچ وقت چیز خوبى نبوده ریحانه! قبول دارم. ولى صلح هم کمى بىمزه است! قبول دارى؟ اصلا اگر تو با من سرِ جنگ نداشتى نصف جذابیتت را از دست مىدادى. همین وحشى بازىهایت دوستداشتنىات مىکند ریحانه! ولى بدان همان داعشىها نیز بعضى روزها آتشبس مىدهند و کمى با هم حرف مىزنند و چاى مىنوشند و بعد دوباره شروع مىکنند به جنگ و انتحارى و فحش ناموسى و قتل عام. ولى تو نمىدانم چرا دستت را گذاشتهاى روى دکمهى مسلسل و بیخیال هم نمىشوى. انگار نه انگار خلع سلاح شدهام. لطفا به این موضوع فکر کن و نظرت را توى وبلاگم بنویس.
دوستدارت. نویسنده



از مجموعه: «نامه به ریحانه‌­اى که هرگز عاشقم نشد» | نامه چهارم
طراح: علیرضا مواساتی
رایمون نوشت: طرحها داستانی را روایت میکنند که در پایان قسمت 10 تکمیل خواهد شد


نظرات  (۵)

چه خوبن اینا 
پاسخ:
نظر لطف شماست
۰۲ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۱۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
همش می ترسم این پسره آخرش بمیره:|
پاسخ:
دعا کن واسش :(
۰۲ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۸ صـــا لــحـــه
فکر نکنم با این نامه ها احساساتش تحریک بشه :( :|
۰۲ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۸ صـــا لــحـــه
فکر نکنم با این نامه ها احساساتش تحریک بشه :( :|
پاسخ:
نگو :(
پاسخ:
:)