آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

فوتبال فقط یه ورزش نیست. خیلی چیزه

دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۶ ب.ظ


فوتبال 1

فوتبال 2


دو عکس بالا از عکس های بازیِ ایران - اسپانیا هستن. عشق و دوستی. چیزی که شاید فوتبال خیلی بهتر بتونه مارو بهش برسونه



فوتبال 3


این یکی از بازیکنایِ استرالیاست. که بعد از باخت توی یکی از بازی ها توسط فرزنداشس دلجویی میشه ^^



فوتبال 5


این «ام‌باپه» ست. کسیکه توى یکی از بازی های جام بهترین بازیکن زمین شد. ٢ تا گل زد و یه پنالتى گرفت. به دیوار اتاقش دقت کنین. به رویاهاش. به لبخندش. کم نیستن از این علیرضا بیرانوندها. ما چرا جزءشون نباشیم؟



۹۷/۰۴/۲۵
کامل غلامی

فوتبالی

نظرات  (۷)

عکس اول برا بازی با استرالیاست؟؟ o__O 

امباپه یه گل زد فک کنما! 
پاسخ:
اسپانیا. اتباه تایپی شد :دی
نه اون توی فینال بود که یه گل زد
توی یکی از بازی های دیگه منظور بوده
۲۵ تیر ۹۷ ، ۲۲:۵۵ آسـوکـآ آآ
میدونید
بین امید داشتن و نداشتن تردید دارم
در این حد داغون!
پاسخ:
پس بهتره داشته باشی ^^
چرا وقتی میام وبت اینقدر حال خوب میشه؟
یاد بچگیم می افتم یاد سال های پیش که جونتر بودم و پر از امید
پاسخ:
عه؟ جدی؟ چون من خوبم کلا
۲۶ تیر ۹۷ ، ۲۱:۴۱ بانوچـ ـه
حس آخری با همه فرق داشت
پاسخ:
هوم :)
۲۷ تیر ۹۷ ، ۱۸:۵۶ آقاگل ‌‌
ایران-اسپانیا دیگه. :)
یه جمله‌ای داره یکی از همین بزرگترای فوتبال می‌گه فوتبال در حد مرگ و زندگی نیست. فوتبال یه چیزیه مهم‌تر از مرگ و زندگی. 
پاسخ:
اوه :| اشتباه تایپی فرمودم :دی
تکبیر کلا
مثه دبیر عربیمون هستی که توی پاسخنامه جواب یه سوال رو به‌جای اینکه نوع فعل رو مشخص کنه ترجمه کرده بود اون فعل رو و وقتی بهش گفتیم گفت اشتباه تایپی بوده :| :)))))))) 

اهان کلی منظورت بوده.. فکر کردم فقط فینال رو میگی. 
پاسخ:
برووووووووووو بابااااااااااا
انقد از عربی بدم میاد -____-

آره. منظور کلیت ماجرا بود :دی
:// 
من که عاشقشم اصن :| نمیدونم اصن چجوری عشقمو بهش بیان کنم :| 
 خیلی درس چرتیه خدایی :/// خوبیش این بود که امسال ۹۰ درصد سرش نبودم اصن و وقتی هم که بودم خواب بودم D: 
پاسخ:
شما فداییان راهش هستید جمیعن :دی