آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

سرطانِ فراموشی

چهارشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۳ ق.ظ



دیدمش



وقتى دیدمش یادم رفت ذوق نکنم. یادم رفت متین و موقر بایستم و بچهبازى در نیاورم. یادم رفت ریز ریز نخندم. وقتى توى صفحهى اینستاگرامش بودم  یادم رفت نپرسم چرا پروفایلش را عکسِ کاترین هپبورن گذاشته. یادم رفت کنجکاوی نکنم. هنگامی که توى کتاب فروشىِ کوچک کنارِ دانشگاه دیدمش، که داشت براى خودش کتاب مىخرید، فراموش کردم که نگذارم این کار را بکند! یک جایی خوانده بودم کسانى که کتاب مىخوانند تنهایند و یا دوست دارند تنها باشند و من نمىخواستم او تنها بماند یا دوست داشته باشد که تنها بماند. ولى یادم رفت نگذارم کتاب بخرد. خیلی چیزها، تویِ بد موقعیتی از یادم می‌رود. به گمانم این از یاد رفتنها ارثیست. بابابزرگم آلزایمر داشت. آلزایمر داشت ولى از سرطان ریه مُرد! یادش نمىماند نخ قبلىِ سیگارش را کِى کشیده. هى مىکشید. هى مىکشید. و توى همین کشیدنها بود که سرطان ریه گرفت. من هم مثلِ او آدم فراموشکارى بودم و اطمینان دارم از این فراموشى بارها ضربه خواهم خورد. از این فراموشى نمىمیرم! ولی یادم میرود که نبینمش. یادم میرود که به او فکر نکنم. چیزی شبیه یک سرطان از جنسِ فراموشی. و این هزار، بار از مُردن دردناکتر است.



رایمون نوشت: عکاس فوقالعاده را نمیشناسم.




۹۷/۰۴/۲۰
کامل غلامی

کامل غلامی

نظرات  (۸)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۲۰ تیر ۹۷ ، ۱۳:۱۸ -دایناسو ر-
امان از این فراموشی ها...
پاسخ:
خوبن ولی ها :دی
سئوال دارم! چرا اینقدر خوب مینویسی؟:)
ادم با دیدن بعضی‌ها اصلا یادش میره خودش کیه و اصلا کجاست دیگه چه برسه به اینکه قرار بوده چکار کنه:)

پاسخ:
شما محبت داری قطعا. اونقدم خوب نمی نویسم :دی
ها والاع. خدا زیاد کنه از این مدل آدما
خیلی قشنگ بود داداش کیف کردممم😍
ماشالله به توووووووووو
پاسخ:
ارادتمندیم اصلن ^^
۲۳ تیر ۹۷ ، ۰۱:۰۵ -دایناسو ر-
خب پس، امان از اون فراموشی ها :دی 



+ گاهی وقت ها این فراموشی ها منجر میشه به خدشه دار شدن عزت نفس ادم؛ واسه همین گفتم.
پاسخ:
واقعن امان



سلام.
دست نوشتۀ زیبایی ست.
نویسنده اش چه کسی می تواند باشد؟.

پاسخ:
سلام
ممنونم
 با اجازه تون خودم مینویسم اینارو :دی
سلام.
پیش از دریافت پاسخ از سوی شما، کمابیش سری به منابع گوناگون زدم و در کمال حیرت دریافتم که نویسنده هستید و چند اثر نیز تا به حال تالیف و منتشر کرده اید.

قلم تان پایدار [جناب شاعر].
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم
ارادتمندم
سلام.
پیش از دریافت پاسخ از سوی شما، کمابیش سری به منابع گوناگون زدم و در کمال حیرت دریافتم که نویسنده هستید و چند اثر نیز تا به حال تالیف و منتشر کرده اید.

قلم تان پایدار [جناب شاعر].