آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

#خرمشهر_آزاد_نشد !

يكشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۸ ب.ظ


خرمشهر؟


زندگى رو مدارِ بى‌آبى ‌
خونِ‌مون توى شیشه رنگینه!
حرفِ تلخت یه عمره مخفى شد
طرحِ آزادىِ بیان اینه!
واردِ بحثِ اعتراض نشو
رو تنت ردِ درد میشینه!
شهرِ خرم هنوز مى‌جنگه
شهرِ خرم هنوز خونینه!



رایمون نوشت 1 : میدانم که شاید بیفایده باشد. همین نوشتنها را میگویم. شاید باید برخیزیم و دستانمان را بلند کنیم و برای درست کردنش یا علی بگوییم ولی بر چه اساس و قانون و روندی؟ نمیدانم. مرا ببخشید که کاری جز نوشتن ازم بر نمیآید. مرا ببخشید که آنقدر ضعیف هستم که کاری جز نوشتن ازم بر نمیآید.


رایمون نوشت 2 : عکس را از سرچ گوگل کندهام!



۹۷/۰۴/۱۰
کامل غلامی

ترانه

کامل غلامی

نظرات  (۵)

درد خیلی زیادتره وقتی اعتراض هم بی فایده باشه۰۰۰
این حقشون نیست۰۰۰
اصلا انگار خرمشهر آزاد شد تا وارد اسارت دوم بشه۰۰۰
پاسخ:
...
از غصه ایران امروز اگه دق کنیم کمه بخدا :( 
شعرت بی نقص و تمیزه ولی چرا از اون بیت آخرهای مخصوص خودت رو نداشت؟ که با صد بیت برابری میکنه
چشمت زدم من... شور نیست بخدا : دی 
پاسخ:
هعی هعی
دیگه ببخشید:دی
توی بیماسرتان نوشتمش راستش
تقریبا بداهه س
باشه 
آخه توقع بالا رفته دیگه 
در متن قوی تری حقیقتا 
شعر هم عالیه ولی متن یک پله بالاتررر
پاسخ:
ارادتمندیم حقیقتا
یجرایی بحث جوشش و کوششه
متنا عموما میجوشن خودشون :دی
در بیمارستان اینقدر کوشش نکن.. 
پاسخ:
این یکی جوشید بعد دیگه میموندم کوشش میکردم زمانش میگذشت :دی
انقد گیر نداه خبالا :(
نقد پذیری از ویژگی های بارز وی بود :دی 
باشه باشه من رفتم اصن 😯
پاسخ:
بله قطعن من نقدپذیر بزرگی ام. ولی خدایی بداهه بود. در عرض چهل دیقه کلهم
من از بچگی آدم نقد پذیری بودم والاع