آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

شام امشب فرانسوى باشد لطفا!

شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۳۷ ب.ظ


فوتبال فرانسه - آرژانتین در خوابگاه



تنهایی توی خوابگاه نشستهام و فوتبال میبینم. تخمه نمیخورم. استرس ندارم که نتیجهی بازی چندچند میشود و دارم به این فکر میکنم که شام را چه ساعتی به سلف میآورند. قطعا فرانسه دوست داشتنیتر از آرژانتین است. از هر حیث که مینگرم فرانسه را دوست‌تر دارم. ولی باز هم تهِ تهش نتیجهی بازی هرچه بشود نه غصهاش را خواهم خورد و نه حنجرهام را از حالت طبیعیاش خارج خواهم کرد. داور فغانی است و شاید این یکی از غرورمندانهترین دلایلی باشد که باعث بشود نتِ گوشی را روشن کنم و Shareش کنم به لپ تاپ و سایت شبکه3 را باز کنم و بنشینم پایش. از صدایِ بچه ها توی سالنِ خوابگاه متوجه میشوم شام را آوردهاند سلف. کارت دانشجویی و یک ظرف بر میدارم و درحالیکه اصلا یادم نیست از بین دو منویِ شامِ  امشب، کدام را انتخاب کردهام راهیِ آشپزخانه میشوم. توی راهرو صدایِ بچهها را می‌شنوم که میگویند فرانسه بازی را میبرد. صدایشان پر است از اطمینان و غرور. از شنیدنِ صدایشان آنقدر خوشحالم که دیگر برایم مهم نیست شام امشب کدام یک از دو منوىِ مشخص شده است.








۹۷/۰۴/۰۹
کامل غلامی

خوابگاه

فوتبالی

نظرات  (۱۱)

انگار خیلی بی‌حوصله یا شاید هم خیلی تند تند تایپ شده این پست! چون اشتباه های تایپی زیاد داره!
آره؟! :؟
البته مهم نیست، همینجوری سوال پیش اومد! :/
پاسخ:
بیبی‌حوصله نه
راستش این اولین پست وبلاگیم بود که توی خوابگاه می نوشتم
و میدونی که
 اولیا همیشه یکم کمیتشون لنگه :دی

۰۹ تیر ۹۷ ، ۱۹:۴۵ פـریـر بانو
الان که اومدم خونه و تعطیلاتم شروع شده نسبت به فضای خوابگاه و شام و سلف و فوتبال دیدن تو خوابگاه فقط می‌تونم بگم: یادش به‌خیر! :دی
پاسخ:
من ولی تازه شروع شده داستان خوابگاه و ترم تابستونم
یکی دوماه باهاش زندگی میکنم و سعی میکنم ازش بنویسم ^^
آخی اچقد هنر میخواد در عین سادگی قشنگ نوشتن.. بدون استفاده از لغت ها و الفاظ خاص
حالا شام چی بود؟؟ 

پاسخ:
من ارادتمندم حقیقتا
شام تن ماهی + تخم مرغ و خیارشور :دی
ارژانتین بهتره
پاسخ:
دیدییییییی؟ دی
:))))))
پاسخ:
^___^
۰۹ تیر ۹۷ ، ۲۰:۲۹ یک دیوانه
چه کرد این فرانسه اصن :)))))))))))
پاسخ:
میگم که بچه های خوابگاه پیش بینیاشون خوبه ها :دی
خیلی از خوندنش لذت بردم واقعا که فرانسه را دوووووست تر می دارم!!!! :)
پاسخ:
ارادتمندیم ما ^^
حیف فقط چهار دیقه آخر رو تونستم ببینم.. فکر میکنم بازی‌ای که ۷ تا گل داشته قطعا باید قشنگ و باحال میبوده.. :))
پاسخ:
آره. خیلی خیلی خوب بود. اصلن نفهمیدم کی تموم شد بس جذاب بود


شانس ندارم که :/ نمیدونم چرا هرکدومو نمیبینم اینقدر گل داره بازی :| اون از انگلیس اینم از فرانسه :// هعععی.. '__' 
پاسخ:
خب خب
 اونایی که نمیبین رو اعلام کن که ما بریم ببینیم
لذت ببریم
ظاهرا بر اساس تو چیده شدن :))
ای وای رونالدو هم که حذف شد (شکلک درمی‌آورد و بعد با خنده از وبِ رایمون فرار میکند) 
پاسخ:
خبالا خبالا
 اصلن از وقتی ایران رفت خیر و برکت هم رفت :دی
تو ذهنم همینجوری داشت یه سری متنا لود میشد که کامنت طور بنویسمش برات. یهو دیدم پست آخرت اینه و سگ پز نیست. دچار چندگانگی ارزشی شدم.

آرژانتین مسی نداشت؟ یه زمانی عکسش رو دیوار اتاقم بود. چرا به اندازه کافی ناراحت نشدم پس؟ 
رونالدو هم با تیمش حذف شد دیشب. اون پسره بود یه ایران عاشقش شده بودن، اونم پر؟ واسه این ناراحت شدم جدن.
پاسخ:
نه سگ پز رو فقط توی کانال از پست سرندیپ و بهداد گذاشتم
داشت ولی عملا نداشت :دی
دیگه فوتباله و بی رحمیش