آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

کنکور آسان است خداوکیلی؟

چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۲ ب.ظ



توى این سه چار سال، کنکور یکى از اجزاى جدایى‌ناپذیر بوده ازم. چه توى سال ٩٢ و ٩٣ که خودم جزء قربانیاش بودم و چه توى سال‌هاى بعدش که واسه قربانیاى این عجوزه‌ى پیر مشاوره می‌دادم. ثابت کرده چیزى نیست که بشه باهاش حال کرد. چیزى نیست که بشه دوسش داشت و ازش خاطره‌هاى حال خوب کن تعریف کرد. ولى خب اینم جبره دیگه. مثِ خیلى از چیزاى دیگه‌ى زندگى که جبرن. یا شایدم مثِ کل زندگى. امسالم کنکور اومده و قراره فردا بساطِ ٣ روزه‌ش رو پهن کنه جلوی سفره‌ى توى دانش آموزى که دوست دارى تا شیش ماه دیگه به‌جاى دانش آموز، دانشجو صدات کنن.
اینکه استرس داره و اعصاب خرد کنه به کنار. اینکه آینده‌ت رو زیبا میکنه یا به گه میکشه هم به کنار. فقط حواست باشه که اگه بخواى بهش آتو بدى بد ضرر میکنى. اون میاد که با اسمش تو رو عصبى کنه. مثِ رونالدو هى دریبل می‌کنه تا بره روى مخت و نتونى اون ٣٥ تا سوال شیمى رو درست جواب بدى. میاد تا یادت بره معنى لغتاى ادبیات چى بودن و الهى نامه اثرِ کیه! میاد تا نذاره مثلثات رو حل کنى.
ولى تو حواستو جمع کن. محکم باش. یدونه شکلات بنداز توى دهنت و آبمیوه سن‌ایچت رو بزن بر بدن و شروع کن به تارومار کردنِ سوالاش. می‌خوام ببینم سیاه شده باشه پاسخ‌برگت‌ ها!
شاید کنکور رونالدو باشه ولى تو علیرضا بیرانوند باش. میدونى که؟ اگه بخواى می‌شه. اگه بخواى می‌تونى



۹۷/۰۴/۰۶
کامل غلامی

کنکوری

نظرات  (۱۳)

۰۶ تیر ۹۷ ، ۲۱:۰۳ مهندس رضا عباسی
رونالدو و علیرضا بیرانوند رو خوب اومدین
انشاالله همه کنکوری ها موفق باشند
لایک
پاسخ:
قربون شما به والله
لایک بر خودتان اصلن
امیدوارم همشون به اندازه‌ی تلاششون نتیجه بگیرن و بهترین خودشون باشن :)
پاسخ:
آمین
کلا تغییر سخته دیگه از مدرسه به دانشگاه اون یه مدت یه جوریه و طبیعی هم هست مثل دوران بلوغ دخترا و پذیرش شرایط ....
پاسخ:
اوهوم
میفرستمش برا کنکوریام:) 
پاسخ:
مخلصیم.
مشاوری؟
۰۶ تیر ۹۷ ، ۲۲:۲۳ آسـوکـآ آآ
موفق باشن الهی

پاسخ:
ایشالا ایشالا
مهم نیست چی و کجا قبول میشن. یا حتی در آینده چیکار میکنن. امیدوارم حالشون با خودشون خوب باشه و از زندگی شون راضی باشن.
پاسخ:
البته اینا مهمه ها
با توجه به وضعیت قمر در عقرب مشور واقعا یه رشته که بتونی بهش دل ببندی مهمه
که همینجوری هم این رشته ها داره تعدادشون کم میشه :|
به نظر من کنکور غولیه که بعد از گذشتن ازش، چه از نظر خودمون موفق باشیم و چه شکست خورده باشیم، متوجه میشیم غول نبوده اصلا. من تعداد زیادی از هم دوره ای های مدرسه م رو به یاد میارم که موقع اومدن رتبه ها اشک ها ریختن اما الان که فارغ التحصیل شدیم، اون قدر ها هم ناراحت نیستن و از دانشگاه و رشته هاشون راضین.خلاصه که الان غوله، سه روز دیگه که تموم بشه، دیگه نیست!

پاسخ:
اصلن تصور و تعریفی که ازش شده و ترسی که ازش انداختن توی جون دانش آموزا مسخره س
واقعا خیلی از بچه ها جوری دچار نشکلات روخی میشن که تا آخر زندگی شون گریبان گیرشونه
۰۷ تیر ۹۷ ، ۰۳:۰۲ פـریـر بانو
ایشالا با لب خندون از حوزه خارج شن. و یا دست کم مثل پارسال من، یه خسته‌ی خوب باشن که از حوزه خارج می‌شن...
پاسخ:
ایشالا واقعن
شبیه تیم ملی که از روسیه اومد :دی
نه:) کوچیکتونم:-D سال دیگه تازه خودم کنکور دارم:) 
پاسخ:
آهان
موفق باشی ایشالا. بترکون این یه سالو :)
۰۷ تیر ۹۷ ، ۱۷:۲۰ פـریـر بانو
نه نه! من خسته بودم چون انرژیم رو گذاشتم پاش. خوب بودم چون می‌دونستم به چیزی که می‌خواستم رسیدم. منظورم اینه بعضی‌ها کلا خندون میان بیرون. بعضی‌ها هم نایی براشون نمی‌مونه ولی در عین حال حالشون خوبه. من هم تهش از روسیه برنگشتم. صعود کردم به رشته‌ای که می‌خواستم تو یکی از دانشگاه‌های تهران. :))
پاسخ:
ایشالا همه مثلِ شما باشین توی این وانفسا
آورین :دی
۰۷ تیر ۹۷ ، ۲۳:۴۷ یکــ مَنــــ
ان شاء الله فردا همه رو با لبخند ببینیم
از من به همه کنکوری های عزیز یه مشاوره دوستانه: شب رو خوب و عالی بخوابید و مثل من صبح رو هم توی ماشین تا محل آزمون به لالا به سر ببرید
به جد بهتون قول میدم که کنکورتون رو عالی میگذرونین
پاسخ:
ایشالا
این چه توصیه ی خوبی بود وجدانا
اصلا اسم این کلمه میاد حالت تهوع میگیرم :( #یک_عدد_اسطورهی_کنکورهای_ناموفق
پاسخ:
من شرمنده م وقعا :(
عه این حرفو نزن کامل 
تو‌ همیشه بهترین مشاورم بودی و یکی از عزیرترین رفیقای وبلاگ نویس 
من تا ابد ازت ممنونم که در حقم محبت و لطف بی منت داشتی ❤💚
پاسخ:
درحد توانِ ناچیزمون کاری نکردیم که
باعث افتخاره ^^