آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

#این_کتابو_نخر! | شماره یک

چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۲ ب.ظ




با توجه به افزایشِ ثانیه به ثانیه‌ى قیمتِ همه چیز، از جمله کاغذ و کتاب، به نظر می‌رسد باید براى کتاب خریدن هامان فکرى اساسى بکنیم. با توجه به این پیش زمینه بنده کتاب‌هایى که تا کنون خوانده‌ام و به نظرِ ناقصِ خودم ارزشمند نبوده‌اند را معرفى مى‌کنم. که نخرید و ضرر نکنید. به امید اینکه هر کس از راه رسید کتاب چاپ نکند. و یا افرادى که یکهو و با یک کتاب خاص معروف مى‌شوند فکر نکنند که هر چیزى چاپ کنند فروخته مى‌شود و گور باباىِ درخت اصلا!


- سعى می
کنم منصفانه برخورد کنم.


دیر کردی ما شام را خوردیم | رسول یونان

دیر کردی ما شام را خوردیم

نام کتاب جذاب است. طرح روی جلدش ویترینپسند است و خب انتشاراتش هم کم نیست. ولی دلیل نمیشود «این کتابو نخر!» در خصوصش صدق نکند. مجموعهای از روایتهای ساده و بیهدف که در انتهای کتاب، باید از خودت بپرسی «خب که چی؟!» و در حالیکه لب و لوچهات از ضدِ حال خوردگیِ مسخرهای آویزان است کتاب را به گوشهای پرتاب میکنی



۹۷/۰۴/۰۶
کامل غلامی

این کتابو نخر

کتاب

نظرات  (۱۰)

قهوه سرد اقای نویسنده هم از نظر ناقص بده مزخرف محض بود. 
به خصوص، با نگارش سخیف و ویرایش نشده اش. 
پاسخ:
منم موافقم کمی باهات

+ کتابهای:
همسایه ها
بیوه کشی
مردی با لاک قرمز
بیگانه 
اینام واقعا وقت و پول  تلف کردنه خوندش

پاسخ:
بیوه کشی رو موافق نیستم
بنظرم کتاب خیلی خیلی خوبی بود
بیگانه آلبرکامو منظورتونه؟ جدی میگین یا شوخی میکنین؟ :|
آخ اخ آخ اخ چقدررررررررررررررررررر تو زندگیم گول جلد و اسم کتاب ها رو خوردم 
حالا مطمئنی بد هستن کتاب هایی که میخوای بگی؟؟؟؟؟؟ 
شاید ملت بخونن خوششون بیادااااااااااااااااااااااا 
یا مثلا حقش نیفته گردنت؟؟؟ 
یا مثلا چندسال دیگه جوانکی  پست بزا ره کتاب هایی که نباید بخوانیم هر پنج تاش کتاب های خودت باشن یهو :دی
ببخشیدااااا.. خواهرانه گفتم : )
پاسخ:
من با توجه به سلیقه م مطمئنم که خوب نیستن
ینی کتابای بهتری هست که میشه خوند
خب نظر شخصیمه و اگه کسی نخواد و نظراتش شبیه به من نیست میتونه گوش نکنه بهم :دی
من عمرا 5 تا کتاب چاپ کنم :))))))))
۰۶ تیر ۹۷ ، ۲۰:۱۸ آسـوکـآ آآ
من یه کتاب از رسول یونان دارم
خواهرم هنوز هم بعد 4 سال بابتش مسخرم می کنه :|
خدایی هرچیزی که نباید چاپ شه...
پاسخ:
کلا فاز اون بنده خدارو نمیفهمم
شایدم من یخورده کج سلیقم نمیدونم:|
پاسخ:
آره. من موافقم با این :دی
او او بهت برخورد انگاری
آخه من تجربه دارم خیلی از کتاب هایی که دوست داشتم از نظر دوستام مزخرف بوده اونا اکثرا رمان های عشق و عاشقی آبکی ایرانی دوست دارن (هوع) ..
تو کامنتا هم ببین خیلی هایی که خودت دوست داشتی بچه ها میگن بده (خو دلم واسه یونان سوخت)
پنج تا نه ؟ پس چندتا؟
حالا من گفتم خوبه ایشالا همون پنج تا : دی
بهتره قبل از خرید یه سرچی بکنیم ببینیم چه جوریاس...
پاسخ:
نه نه اصلن برنخورد
حجم عظیمیش سلیقه ست
ولی خب خدایی بیگنه آلبرکامو رو کی میگه بده؟
تهش یکی دوتا
اونم در عنفوان پیری :دی
احسنت
حالم از کسایی که عقده دارن 17 18 سالگی تراوشات مغزشون رو چاپ کنن بهش ببالن بهم میخوره
البته همیشه بد نمیشه هم مثال بارزش نجمه زارع اگه فوت نمیکرد الان چی میخواست بگه واقعا؟
پاسخ:
نجمه زارع که واقعا واقعن بود :دی
اصلن اون عادی نبود لامصب
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
پاسخ:
چه شد؟ :دی


«شوخی میکنم»
باشد🙃
پاسخ:
:دی
چقدر خوب گفتی عادی نبود واقعا. خیلی شعراشو دوست دارم 
تو هم عادی نیستی داداش :دی 
حالا که فکر میکنم کتاب هایی که نباید خواند و معرفی کنی بهتره خیالم راحت میشه که نباید خوند اون جوری استرس میگیرم 😕😕
پاسخ:
دقیقا
ما مخلصیم :دی
دیدی که من یچی میدونم که میگم ^__^