آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

لطفا ما را سانسور نکنید!

جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷ ب.ظ

لطفا ما را سانسور نکنید



ترجیح دادم رنگی باشه عکس.

۹۷/۰۳/۲۵
کامل غلامی

فوتبالی

نظرات  (۹)

ایشالا دوره بعد منم برم D: البته کاش یه جا دیه بود به جا قطر ://  
به نظرم باید واقعا آدم اون جو رو تجربه کنه :)) 
پاسخ:
عه؟ واسه همین عاشقانه ها میری؟ :دی

خیلی باید جو باخالی باشه. ایشالا که بری
نه بابا :/ من به این عاشقانه‌ها چیکار دارم :/ من یه توپ میزنم زیر بغلم میرم :دی 

خییییییییلییییی ^____^ ایشالا شما هم بری D: 
پاسخ:
همه اول همینو میگن. همینایی که توی عکسن هم فقط واسه فوتبال رفته بودن :))
چون قطره نمیرم. برزیل بود بیشتر رغبت میداشتم :دی
من خیلی خیلی خوشحال شدم 
حس خوبی داشت خیابونای شخ  بعد پیروزی
مبارکمون باشه
پاسخ:
میشه مگه کسی باشه و خوشخال نشده باشه؟ اصلن روی پوست و گوشتمون هم اثر گذاشت لامصب
مبارک ^^
۲۶ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۱۳ פـریـر بانو
چشم! :)))
پاسخ:
مرسی از شما. ایشالا جبران کنیم براتون :دی
آره بابا یه سری ناراحتن :| چون ایران عالی! نبود و با گل به خودی بردیم :|| اینا رو نباید زد واقعا؟ '__' 
پاسخ:
اینارو خدا زده. بیخیال :))
من خاطره‌ی امشب رو برای نواده‌هامم تعریف میکنم:))
پاسخ:
ایشالا که اسپانیارو ببریم اونو تعریف کنی :))
ایشالا شاهد همچین صحنه هایی تو ورزشگاه های خودمون باشیم (خیلی دور. خیلی نزدیک )
خداییش چقد ملت شاد تر بودن در اون صورت.. 
پاسخ:
ایشالا
اگه اونم ببریم نه تنها تا زنده‌ام خودم تعریف میکنم برای همه، وصیت میکنم نسل‌های بعدمم خاطراتم رو سینه به سینه نقل کنن:))
پاسخ:
اصلن میدیم کتاب چاپ کنن :دی
حالا نایک خیال میکنه چون به ما کفش نداده عزیز بوهلدوز با کفش نایک واسه ما گل نمیزنه!😄

پاسخ:
والا بخدا :دی
البته طق تصاویر تیم ملی از کفش های نایک استفاده میکرد دیروز