آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی



نمیدانم چرا اصرار داریم باختِ عربستان را وسیلهای برای عقدهگشاییهای سیاسی و مذهبی قرار دهیم و با تخریب آنان احساسِ لذت کنیم. این قضیه نه تنها و صرفا در سطح عمومِ مردم و فضای مجازی بلکه در بین افرادِ به اصطلاح فهمیده و باشعور و در سطح رسانهملی در حال انجام است و دیده میشود. وقتی عادل فردوسیپور از باخت عربستان به تحقیر آسیا نام میبرد در حالیکه همهمان میدانیم که فوتبال یک سرش برد است و یک سرش باخت و این باخت (دقیقا مثل خیلی و خیلی از بازیهای مختلف در سطوح مختلف جهانی) امکان دارد با گلهای زیادی همراه باشد. اینکه مزدک میرزایی از عربستانیها با کلمه «تکفیری» یاد میکند نهایتِ حقارت و بیفهمی را درک میکنیم و بهخاطرش عصبانی میشویم. اینکه چهطور و از چه زمانی اینقدر بی رحم شدیم را نمیدانم. ولی امیدوارم ترمز کنیم و دیگر ادامه ندهیم. فکر میکنم دیگر برایمان کافی باشد.




۹۷/۰۳/۲۴
کامل غلامی

فوتبالی

نظرات  (۶)

مساله همینه. آدمهایی که یک روز میان برای شکست خودمون می‌گن ورزش رو سیاسی نکنیم الان میان برای شکست کسی دیگه ورزش رو سیاسی می‌کنن.
مساله همون خودبرتربینیِ پوشالی‌مونه کامل.
آیا راضی‌ایم وقتی ما هم باختیم ملت عربستانی بیان تحقیرمون کنن؟ معلومه نه. پس خودمونم نکنیم.
پاسخ:
اوهوم ...
تکبیرگویان خارج می شوم
۲۵ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۳۲ صـــا لــحـــه
شوهرم ازم پرسید دوست داری روسیه ببره یا عربستان. گفتم روسیه
گفت ولی من دوست دارم عربستان ببره! 
بعدش هم گفت انتخابِ سختیه!
گفتم نه. بستگی داره برات تک تکِ بازیکن ها و دینشون مهم باشن (ملت ) یا حاکمیت که من حاکمیت رو انتخاب میکنم. رای من یک کشورِ کودک کش نیست... و برام مهم نیست که مسلمون اند! برای همین روسیه رو انتخاب میکنم
پاسخ:
آخه مسئله اینه نمیتونیم ملت هارو با حکومت هاشون مقایسه کنیم.
مثل همون آمریکا که دولت مزخرفی داره ولی خب مردم و فوتبالیستاش که مسئله ای ندارن. دارن؟
بی رحم نشدیم عقده ایی شدیم...

پاسخ:
میتونی یکی باشه. نه؟
۲۵ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۲۲ صـــا لــحـــه
کاملا موافقم. ولی به نظر جام جهانی بیشتر جام جهانی کشورهاست تا ملت ها. اگر اینطور نبود این همه حواشیِ سیاسی نداشت! 
پاسخ:
دامن زدن ها به این حواشی هم صرفا بازیِ تبلیغاتی مطبوعاته عموما
و نمیشه بر اون اساس نظر داد بنظرم
همونطور که شاهدیم، امسال خیلی خیلی کمتر شده این حواشی
۲۵ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۴۰ صـــا لــحـــه
حواشی که میگم منظورم حواشیِ واقعیه. مثل دعواهای گرفتن میزبانیِ جام جهانی ... 
یا مثلا جام جهانی قبلی که مسی به ایران گل زد، یکی از مسئولان رژیم صهیونستی بهش تبریک گفت...
برای همین میگم جام جهانی بیشتر جام جهانی کشور هاست تا ملت ها!
پاسخ:
هوم. قابل تامله.
نمیدونم : )
به نظرم اگه عقده فوران کنه و توام با قدرت بشه میشه گفت بی رحمی حالا در مسائل مختلف 
ولی بعضی از عقده ایی ها به اصطلاح میشه گفت کم زور و بد غیظ هستن و تنها عکس العملشون مسخره کردن و تحقیر و مرگ بر فلانی گفتنه... 
مثل کسی که تو خیابون خورده زمین و با دست نشونش دادن و بهش خندیدن و حالا هروقت با همچین صحنه ایی رو به رو میشه اولین نفر صدای خنده اش بلند میشه اونم خنده ایی که از ته دل نیست.. 
پاسخ:
اوهوم ..