آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

فیلم 🎥 Jason Bourne

جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۴۷ ب.ظ

Jason Bourne - Poster

داستان در خصوص یک مامور امنیتی است که پس از سپری کردنِ مدت زمانی نامشخص این حرفه را کنار گذاشته و خرج زندگی خود را از مسابقات غیرقانونیِ خیابانی در میآورد. «جیسون بورن» در زمانی که در سازمان اطلاعات سیا کار میکرد یکسری از اطلاعات مهم این سازمان را در اختیار داشت. که همین عامل باعث شد افرادی چون رابرت، برای جلوگیری از افشای این اطلاعات، در صددِ کشتنِ او برآیند. فیلمهای «بورن» شامل مجموعه فیلمهایی هستند و این فیلم سومین بخش را شامل میشود. فیلمبرداری و صحنههای اکشنِ خیلی خوب در کنار فیلمنامه ضعیف باعث شد که فیلمِ بدون سروته ولی جذابی ساخته شود که از دیدنش اصلا پشیمان نیستم ولی صراحتا اذعان میکنم پس از دیدن این فیلم به وجد نیامدم.

Jason Bourne

Jason Bourne

Jason Bourne

۹۷/۰۳/۱۱
کامل غلامی

نظرات  (۳)

والا الان که تعریف کردید من حوصله ام سر رفت چه برسه به وجد
من فقط فیلم های خاله زنکی😂

آفرین هر فیلم و کتابی هرچقدر هم که بد باشه یه چیزی داره باز.... 
پاسخ:
من هنوز به درجه ای از عرفان نرسیدم که بخوام فیلم رو خوب و درست عرفی کنم
فعلا با همین معمولی بسازین :))
۱۱ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۱۹ جولیک ‌‌‌‌‌
جیسون بورن مگه اونی نیست که یادش نمی اومد اسمش چیه و چی کاره بوده بعد کلی گشت و کلی آدم به کشتن داد تا اینکه فهمید مامور مخفی بوده؟ که بعدش یه سری دیگه براش ساختن که به جای جیسون بورن یه مامور دیگه بود که قرص سبز و آبی می خورد بعد قرصاش قطع شد داشت می مرد؟

چرا من حس می کنم یه چیز دیگه دیده م؟ :دی دوبله بوده مال شما؟ مال ما دوبله بود :دی
پاسخ:
مجموعه فیلم بوده. این فیلم سومیشه گمونم
شاید اینی که تو میگی اولی یا دومی باشه
قراره ایشالا اونارم بگیرم ببینم
فعلا فقط همینو نگاه کردم :))
نه بابا فیلمه مشکل داشت 
پاسخ:
بعله بعله