آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

تاب از من؟

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱ ب.ظ

توىِ یکى از گروه ها پیامى فرستاده مى شود با این عنوان: "نرم افزار لرزه سنج جهت اطلاع از زمان زلزله و کاهش تلفات"
هندزفرى را از توى گوشم خارج مى کنم و به سمت تلویزیون مى روم. اخبار دارد از حضورِ پرشور مردم در راهپیمایى ٩دى و ولایتمدارى شان صحبت مى کند. لیورپول چند دقیقه ى پیش در یک بازى زیبا و حساس ٢ بر یک پیروز شد. این را بابا از توى کانالِ ورزش٣ میخواند. بر مى گردم به اتاق. مجله ى داستان را باز مى کنم که بخوانم ولى آبریزش بینى ام اجازه نمى دهد سرم را بیش از حد پایین نگاه دارم. هندزفرى را مى گذارم توى گوشم. امید نعمتى مى خواند: "چون زلفِ تو ام جانا، در عینِ پریشانى ..."
تلگرام را باز مى کنم. کانال ها و گروه ها آب و تاب بیشترى نسبت به روزهاى دیگر دارند. این را تعداد پیام هاى ارسالى در گروه ها و کانال هایم نشان مى دهد. یکى یکى گروه ها را چک مى کنم:
- تجمع مردم تهران در میدان انقلاب باشعار: مرگ بر دیکتاتور
- گفته می‌شود تیراندازی ماموران امنیتی به سوی معترضان در دورود لرستان تعدادی کشته و زخمی داشته است
- تجمع درب دانشگاه تهران باعث افزایش تنش ها شده است
- پرتاب گاز اشک آور توسط نیروهاى امنیتى
- رشت در محاصره  پلیس ضد شورش و لباس شخصی‌ها
و ...

سرم از شنیدن این خبرها گیج مى رود. امید نعمتى توى مغزم هذیان مى گوید. صداى شلیک تیر با فریاد دانشجویانى که در خیابان تجمع کرده اند قاطى مى شود. بوى خون مى ماسد به بینى ام. با خودم فکر مى کنم. این بى هدفى و جوگیرى هاى خارج از چارچوب و بدون هیچ برنامه مشخص از کجا نشات گرفته؟ این فلاکت چیست که گریبانمان را چسبیده و ترکمان نمى کند. چرا داریم کج مى رویم این راه خاک آلود را. که پشت سرمان خاکِ بیشترى تولید شود؟ که نبینیم پشتمان را؟ ژئوفیزیک هم دیگر خسته شده از این همه لرزه بر تنمان. توى زمینِ خودمان، گل به خودى زده ایم. آقاى داور! لطفا زودتر سوت پایان را بزن. ما باختیم. ما توى زمینِ خودمان، با گل به خودىِ رفیق هایمان باختیم.
دیگر نمى خواهم به چیزى فکر کنم. هندزفرى را مى گذارم توى گوشم. امید نعمتى مى خواند:
"کام از تو و تاب از من ..."


۹۶/۱۰/۰۹
کامل غلامی

نظرات  (۳)

۱۰ دی ۹۶ ، ۱۳:۵۸ خانم کریمی
موندم چی بگم...
پاسخ:
سوکت سرشار از ناگفته هاست
امید نعمتی خوب است ...
بدی خون 😔
پاسخ:
عالیست
صدای امید نعمتی نمیذاره بقیه پست رو دقیق بخونم

تو عشقی و تو جانی…
پاسخ:
خوب است ... خوب