آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

569.

چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴ ق.ظ

داشت دایجستیو میخورد و چای مینوشید

رضا صادقی گوش میداد (هوا سوز داره لباست کمه / منو تن کن و توو خیابون بیا ... )
و وبلاگ دوستانش را با دقت مرور می کرد
فرجه ی امتحانات شروع شده بود


۹۴/۱۰/۰۹
کامل غلامی

نظرات  (۲۴)

۰۹ دی ۹۴ ، ۱۱:۰۹ پری بانو
پس کلی خوش به حالش بود !! 
پاسخ:
خیلی ..
 ولی داشت حالش از تمومِ درس و دانشگاه و کتاب و استاد بهم میخورد
یک اعتراض نرم به آناتومی گری!
به درسِ ی که هیچ علاقه ای پشتش نیست
به آینده ای که هیچ امیدی بهش نیست!

۰۹ دی ۹۴ ، ۱۲:۴۷ ساکن اتاق آبی
ما میریم واس امتحانات. درست شنبه اولین ضربه ی مهلک اولین امتحانو می خوریم :|
پاسخ:
موفق باشی :)
برو من از اینجا هواتو دارم :))
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۲:۴۷ آرامش شمال
سلام کامل
آرامشم :)
جدی فک کردی نمیخونمت؟ اومدی بلاگ و الانم که دیگه تو رایو بلاگی هایی و کلا کلاس کاریت به ما بلاگفایی ها نمیخوره :)

پاسخ:
سلام بر آرامش شمالی :)
نه که زیاد پیام میذاری فکر کردم میخونی :/ :))
نه بابا . چه کلاسِ کاری
من همون بچه ای هستم بنام رایمون :)
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۲:۵۵ ساکن اتاق آبی
امتحانا که هییییچ کارورزی آ رو کجا دلم جآ بدوم برار :))))))
پاسخ:
خداروشکر ما کارورزیهامون این هفته تموم شد و 170-18 شدم / راحت :))
تو هم تمومش میکنی به خوبی و خوشی :)
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۴:۳۳ ثریا شیری
فرجه ها را به وبلاگ خوانی سپری کرد :دی
پاسخ:
و نمره ها را آخر امتحانات میشمارند :))
برای زمان امتحانات باید تمرکز داشته باشیم...آهنگ با کلام زیاد گوش نده...واژه که توی سر آدم زیاد بشه اونوقت در برابر اضافه شدن واژه های درسی مقاومت میکنیم...بی کلام گوش بده...شاید دوست نداشته باشی ولی مؤثره...
پاسخ:
پیشنهاد خوبی بود .. فریبرز لاچینی مثلا :)
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۵:۲۹ آرامش شمال
سلام برتو ای رایمون کبیر
نه حق داری ، دستو دلم به کامنت گذاشتن نمیرفت یه مدت، زین پس عمری بود بیشتر در خدمتیم
+برو درس میخوان مگو چیست درس... که سرمایه ی ......
والا ! با اون دکتر نیکوکار تون :)))
پاسخ:
والا همینکه وب میخونی توی این اوضاع و کامنت منمیذاری خودش کلیه بازم
من بعدِ مدت ها امروز یه وب گردی درست حسابی داشتم

+ بنده خدا نیکوکار از خیلیا بهتره :))
یک آهنگ دوست داشتنی یادمه فکر کنم از همین آدم بود...
من بهت آهنگ های Yiruma رو پیشنهاد میکنم...میتونی تصویر سازی های زیبا هم براش بکنی و حتی تو همون تصویرها درس بخونی...لبخند.
پاسخ:
آهنگ همه چی آرومه از حمید طالبزاده
آهنگ یه دختر از ابی و شادمهر
آهنگ گنجشکک اشی مشی
همه از فریبرز لاچینیه :)
ممنون :)
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۷:۳۱ شاهزاده شب
من دلم تنگ شده به این روزا :)
پاسخ:
:)
۰۹ دی ۹۴ ، ۲۱:۰۹ یکی دیگر
خدا به خیر بگذرونش :)
پاسخ:
دعا میکنیم! :)
اینم اولین نظر من اینور ! نه اینکه بلاگفا خیلی فعال بودم :))
پاسخ:
خوش اومدی :)
۱۰ دی ۹۴ ، ۰۲:۰۵ فاطیما کیان
یاد فرجه های دوران دانشجوییم بخیر
امیداورم برای شما هم به خیر بگذره 
موفق باشین :)
پاسخ:
:)
سلامت باشید
۱۰ دی ۹۴ ، ۱۵:۵۱ آرامش شمال
بعد مدتها وبگردی کردی ، اونم درست وقت امتحاناتت! :) اصن ادم این موقع ها دلش میخواد همه گلهای سفید و قرمز قالی رو بشماره حتی ولی درس نخونه!
+اره خداییش مرد خوبیه، کلا پرسنل خوبی داره دانشگاهتون، و منظره خوبتری!

پاسخ:
اصلا کتابو که دست میگیرم یادِ بلاگفا می افتم! :))

+منظره ^___^
راجع به اون پست  اینستاگرامت کامل ...
خواستم بگم لطفا برای من هم دعا کن که با مخ نرم تهِ دره ی پُر از برف ..
چون یه جای کارِ این روزای زمستونی ِ منم داره میلنگه ..........
این روزا بدترین روزای زندگیمه چون همش فکرم درگیره "به آینده ای که هیچ امیدی بهش نیست" (!)
خوبه تو حداقل تکلیفت با خودت مشخصه چون مثه من یه کنکوری نیستی که بهترین روزای زندگیش داره به بدترین نحو میگذره ...
توقع های بقیه بیشتر داره روانیم میکنه !
حرفای مدیرمون که همش میگه ما چشم امیدمون به توست مدام میپیچه تو گوشم :(
+این حرف ها آخـــر مرا می کشد -__-
+ببخشید به خاطر پُر حرفیام چون یه چیزی داشت واقعا روحمو خط خطی میکرد و احتیاج داشتم با یکی حرف بزنم....
+این حرف ها هـــمــچـــنـــان آخـــر مرا می کشد -__-
+راستی.... ftm_d7 هستم


پاسخ:
حتما دعا میکنم :)
کنکور .. کنکور ... کنکور
سه سال درگیرش بودم
منم کم نکشیدم ازش .. ولی ترجیح میدم بهش فکرنکنم!

+ یه روز خوب میاد :)
یه روز خوب میاد ....
ولی من شب قبلش مردم :))

+در این حد روحیه داغووووون :))
پاسخ:
خوحالا -____-

+ مثبت بیاندیش :)

(الکی مثلا "فلورانس اسکاول شین" م !)
همین کامل خودمون باشی خیلی دوست داشتنی تری :)

+مــــــرسی که بودی بات حرف زدم
وگرنه یهو یه چیزی شبیهِ کلی حرف تووم منفجر میشد...دو روزه با کسی حرف نزدم :))
پاسخ:
:)

+ خواهش میکنم:)
حرف بزن .. با همه ... توو دلت بمونه خوب نمیشه .. به ند نفر اعتماد کن از بین دوستا .. حرفاتو باهاشون در میون بذار
خالی بشی بیشتر عمر میکنی:))
چشم آقای دکـــتــــر...

+به قول کیارش (هرگز تسلیم نشو) یه وقتایی اینقدر حرفامو قورت میدم هرکی بهم میرسه میگه : "تو وجودت یه حامله میبینم" ...

+شاید چون اینقدر که به حرفای بقیه گوش میدم جایی نمیمونه که حرفای خودمو بهشون بزنم.... :(
پاسخ:
بی بلا (دکتر نیستم البته)

+پسرعمو :)
امان از این فرجه ها که انقدر ما رو به بیکاری انداخته...

پاسخ:
وب گردی بهتر از هرکاریه
ما به هرکی از اون روپوش سفیدا  میپوشه میگیم دکتر :)
شواهدش تو اینستا موجوده که همیشه از این روپوشا میپوشید :))

#مانتو :)
پاسخ:
:)
آها .. از لحاظ مانتو میگی ؟ :)) حله حله
۱۳ دی ۹۴ ، ۱۵:۳۳ ف.ع ‏ ‏‏ ‏
فرجه‌ی امتحانات بیشتر فرصته  برای کنار گذشتن روزمررگی هاو برگشتن به خودِ من‌مون :) 
پاسخ:
یکمم درس بخونیم بدک نیست :))
۱۳ دی ۹۴ ، ۲۱:۳۷ گلسا راد
رمان هم جواب میده-_-
پاسخ:
آره
رمان واسه منم پارسال جواب داد :))
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۰:۲۸ ف.ع ‏ ‏‏ ‏
اونکه صد البته اگر وقت اضافه اومد یه جوری درسو هم جا میدیم ؛) 
پاسخ:
خیلی هم عالی :))
لامصب دیجستیو با چایی خیلی خوبه من که یکی میخورم تا اخرشو نخورم سیر نمیشم:|

بعدشم باید شیش ساعت فقط ورزش کنم:|

من ک تا وقت خالی پیدا میکنم یه کاب یا رمان اصن حرف نداره:دی

پاسخ:
خب حالا چه  کاریه
همه اشو نخور / شیش ساعتم ورزش نکن! :))
Thank you for sharing your thoughts. I really
appreciate your efforts and I will be waiting for your next
write ups thank you once again.