آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

567.

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ب.ظ


پیمان: دوست دارم اونی که منو میکُشه از روو نفرت بکُشه، نه از روی وظیفه

 بابک حمیدیان در فیلم سینمایی من دیه گو مارادونا هستم اثر بهرام توکلی



۹۴/۱۰/۰۴

نظرات  (۱۶)

۰۴ دی ۹۴ ، ۱۳:۳۶ پری بانو
من هم ... عالی ! عمیق :)

این مرد (بابک حمیدیان) عالیه !! 
پاسخ:
خداروشکر :)

البته از من بهتر نباشه خیلی عالیه :))
واااااای فیلم 
پاسخ:
واااای :))
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۳:۵۳ شاهزاده شب
هوم.... چه جمله ای!
پاسخ:
:)
جالبه...

این فیلمو ندیدم!

+شما هنوز به وب قبلی من سرمی زنید!!!?
پاسخ:
:)

+اون وب مگه کلا تعطیل شده؟
جزو وب هاییه که دنبالشون میکردم
لطف کردید ولی بله اون وب کلا تعطیل شده ,فقط بخاطر کامنتا پاکش نکردم!:(
پاسخ:
:)
بسیار خوب
فیلم جالبی بود. اما فهمیدن ش کمی سخت بود.
پاسخ:
واسه منم یکم گنگ بود در کل
فیلمش درهم بود کلا!
+بابک حمیدیان عالیه :)
پاسخ:
منم همین حسو دارم!
+ :)
در نهایت ، اونی که منو میکشه خودمم ...
هیچ کسی به اندازه ی من نمی تونه متنفر باشه از من ...
پاسخ:
خیلی دیگه اعتماد به نفسِ نداشته و اعصابِ دغون!
۰۵ دی ۹۴ ، ۰۳:۳۱ بوتیمار ...
خیلی دوسش دارم این فیلم رو
پاسخ:
:)
دلم برا فیلم لک زده !!
برم یه چند تا ببینم، واجب شد اصن:دی
پاسخ:
برو برو :))
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۳:۱۶ آوو کادو
حتما میبینمش...
پاسخ:
:)
عهه یادم باشه ببینمش:دی
از حمیدیان خوشم نمیاد:))
پاسخ:
:)
چرا خب ؟
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۷:۳۶ مهراد فروتن
یه فیلم شلوغ از آقای توکلی 
برعکس کارهای قبلی شون که هم بازیگر کم داشت هم میزانسن خلوت بود 
بازی گلاب آدینه تو این کار عالیه 
پاسخ:
دیگه من اینقد تخصصی دنبال نمیکنم :)
دیالوگ جالبیه

ولی من دوست دارم یکی من رو بکشه،به هر دلیلی...
پاسخ:
:)

خب اینم یجوره شه دیگه :|
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۹:۴۸ مــــــــ. یــ.مــ
عجب دیالوگی 
:-)
قسمت نمیشه‌ببینم فیلمُ
پاسخ:
:]
گمونم اینجوری با ارزش تره!
پاسخ:
خیلی ..!