آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

« وبلاگ کامل غلامی »

آقای رایمون

و خدا برای هیچ کاری
با ما مشورت نخواهد کرد ...

بایگانی

 

لبهای سرخت

من را یاد آن ماهی های گُلیِ قرمزِ

سفره یِ هفت سین می اندازد.

امسال

به جای آینه

 رو به رویِ "تو" مینشینم

و به لبهایت خیره میشوم

قرار است

 عیدیِ لبهایم را زودتر از همه بدهی ...

 



 

| حتما قشنگ می شود امسال حال تو |

+ عنوان و این تک مصرع از یکنفر که نمیدانم کیست است !


۹۳/۱۲/۲۹

نظرات  (۶)

I am actually delighted to glance at this blog posts
which carries lots of helpful data, thanks for providing these data.
این بسیار جالب است، شما وبلاگ نویس بیش از حد ماهر است.
من به RSS Feed خود پیوستم و برای جستجوی بیشتر پست عالی خودم ماندن دارم.
علاوه بر این، وب سایت شما را در شبکه های اجتماعی من به اشتراک گذاشته ام
۲۲ مهر ۹۶ ، ۱۰:۲۶ real psychic readings
برای آخرین اطلاعات شما باید به وب سایت جهانی مراجعه کنید و
در وب این وبسایت را برای بهترین سایت به عنوان بهترین سایت یافتم
به روز رسانی های اخیر.
۰۸ آبان ۹۶ ، ۰۵:۲۰ cheap psychic readings
بیشتر بنویسید، این همه چیزی است که باید بگویم. به معنای واقعی کلمه، به نظر میرسد که شما به این ویدیو متکی باشید
به نظر شما شما قطعا می دانید که چه چیزی در مورد شما صحبت می کنید، چرا اطلاعات خود را فقط در هنگام ارسال فیلم ها به وبلاگ خود، هنگامی که می توانید به ما چیزی روشن برای خواندن بگویید؟
به عنوان مدیر این وب سایت در حال کار است، بدون قطعنامه به سرعت آن را خواهد شد
به علت محتوای کافی آن، شناخته شده است.
۱۰ آبان ۹۶ ، ۰۰:۲۴ chaturbate token generator free
Hello, i think that i saw you visited my site thus i
came to “return the favor”.I am attempting to find
things to improve my site!I suppose its ok to
use some of your ideas!!